14 Temmuz 2013 Pazar

Gezi PARKI olaylarının hesabı..


Hani bir laf vardır, ‘keser döner, sap döner, gün olur devran döner’ derler ya, bu bağlamda; Gezi PARKI eylemlerinde ölenlerin hesabı mutlaka yargı önünde sorulacaktır.

İşte size tarihe not düşülsün diye isimleri de veriyorum:

Başta İstanbul Valisi Sayın H.Avni MUTLU,
İstanbul Emniyet Müdürü Sayın Hüseyin Çapkın,
Emniyet Genel Müdürü,
Hatay Emniyet Müdürü,
Eskişehir Emniyet Müdürü..

Hani bu tarih ne zaman olur derseniz; AK Parti iktidardan düşer, yerine gelecek iktidar önce meclis araştırmasıyla Sayın İçişleri Bakanı ve
Sayın Başbakan Erdoğan’ı Yüce Divana gönderir, diğer saydıklarım ise savcılık soruşturmasıyla Türk adaletini önüne çıkarlar..

AK Parti ne zaman gider?

Valla 2015’de olabilir, 2019’da olabilir, 2023’de olabilir, herhalde ömrü billah bu ülke AK Parti iktidarı altında kalmayacaktır.

Bu arada ben kimseyi suçlamıyorum, ben kimseyi zan altında bırakmıyorum, sadece ‘tarih tekerrürden ibarettir’ olgusundan hareketle tahminimi anlatıyorum. Ha yargı önünde çıkarlar, aklanırlar ya da hiç çıkmazlar orasına bilemem..

Bildiğim aşağıdaki hazin tablonun mutlaka birilerinin önüne konulacağıdır.

Abdullah Cömert(Antakya),
Mehmet Ayvalıtaş (İstanbul),
Ethem Sarısülük (Ankara),
Ali İsmail Korkmaz (Eskişehir) olmak üzere 4 kişi öldüğü bilinmekte, gözünü kaybedenlerin, organları alınanları ve diğer yaralıların sayısını falan saymıyorum bile..

Madem demokratik ülkeyiz, madem geçmişimizde karanlık hiçbir nokta kalmayacaktır, bu olayların ve ölümlerin müsebbipleri de ortaya eninde sonunda çıkacaktır.
Kim neden oldu?
Kim emir verdi?
Kim hatalıydı?
Mutlaka bir gün gerçekleri tüm çıplaklığıyla öğreneceğiz...

Nasıl bugün Ergenekon, Balyoz, Faili meçhuller, 12 Eylül darbesi, 28 Şubat post modern darbesi soruşturuluyorsa; gelecekte bir gün bu ‘GEZİ PARKI’ olayları da kesin soruşturulacaktır..  


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: