31 Ekim 2011 Pazartesi

Burdur ili Bucak ilçesinde ana yol asfaltlama komedisi…



Bucak merkezde Üçgen kavşaktan, Şirlek (Hoca Ahmet Yesevi Cad. ve Ramazan Selen Bulvarı) noktasına kadar yaklaşık 3 km.’lik yol, geçtiğimiz günlerde asfaltlandı.





O yol üstünde olan tüm esnaflar, evler, dükkanlar şikayetçiler…

Neden?

Asfalt demeye bin şahit lazım arkadaş! Çünkü sürekli toz kalkıyor, küçük mıcırlar sağa-sola dağıtılmış, yani baştan sağma bir iş olmuş…

Belediye itfaiyesi sürekli suluyor ve tozun kalkmasını engellemeye çalışıyor…

İyi de, Bucak ilçesi bu kadar mı sahipsiz ve ilgisiz… Bir yetkili, bir sorumlu çıkıp: ‘bu asfalt olmamış, derhal yenileyin’ diyecek bir ses, bir nida yok mudur?

Valla bu yolun böyle yapıldığını Sayın Ulaştırma Bakanı duysa; herhalde kıyameti koparır…

Yanlışa yanlış diyecek, olmamışa olmamış diyecek, kısaca kral çıplaksa çıplak diyecek, Bucak AK Parti’li aslan yürekli yok mu arkadaş?

Tabi, burada vatandaşa da iş düşüyor.

Nasıl?

Telefon, faks, e-mail aracılığıyla bu yanlış işi şikayet etmesi lazımdır.

Sordum birkaç esnafa:

-Yoldan memnun musunuz?’

-Hayır

-Ne olacak peki?

-Bilmiyorum…

İlaveten deniyor: Aman abi, bunu yazabilir misiniz?

Neyse sokak gazetecisi refleksiyle ben de bugün gittim, fotoğrafladım, videoya çektim. Artık gerisi kamuoyunun bilgisine, ilgisine kalmıştır.

Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR 
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: