12 Ekim 2011 Çarşamba

Twitter ve yazdıklarım içinden…


Son 15-20 günde yazdığım 140 karakterle sınırlı twitter ifadelerini derledim ve sizlerle paylaşmayı istedim. Yazdıklarımı ayrıca yorumlamaya çalışacağım. Hadi başlayalım mı?

1. Vaktinde önce gelen geminin limanda yeri olmazmış, vaktinden sonra gelen sevgilinin de aşkı olmazmış…

Doğru mu? Valla limanların işleyişi esasında düşünürsek zaman mutlaka belirtilir. Aşk ise zamanından sonra gelirse aradığını bulamaz. Çocukluk aşkı, gençlik aşkı sayarız ama 40 yaş aşkı, 50 yaş aşkı olmaz. Ne olur? Sevgi belki…

2. Etiket olduğun yerde hem ürünü hem de fiyatı sen belirlersin:)

Mesela Acun Ilıcalı ismi bir etikettir. Hem programı hem de fiyatı kim belirliyor? Elbette Acun Ilıcalı… O zaman bu söz yüzde 99 doğrudur.

3. Benin olmadığım yerde rüzgarım eser, o da bu aleme yeter…

Yazılarımı kastediyorum. Ben yokum ama yazılarım aleme sunuluyor…

4. Sevgilim bana hava atarken kendini kasma; senin damarındaki kan bile bana hasta...

Özgüvenim tavan yapmış yahu:)

5. Cehennemde mevsim yok sevgilim! Kesin ateşlerde yanacaksın…

Yorum yok:)

6. Ben de asılı duracağına, sende takılı kalsın…

Bu ne ya:) Erotik anlamı mı var?

7. Seviyorum ama kimi? En tatlı birini, nasıl anlatsam ki sana…

Kararsız abi:)

8. Güneşin doğuşu umutsa; batışı ne olur?…

Bence yeni bir umut için bekleme olur…

9. Yaşam zordur bilirim ama benim kadar zor değildir…

Problemli abi:)

10. Yıldızlar kadar parlak, onlar kadar güzelsin aranızdaki tek fark ise onlar milyon, sen teksin…

Offff bu da damar olmuş yani:)

11. Dünya fani, ölüm ani… Biz fakiriz diye sevmeyelim mi yani?

Emrah’lık oldu bu söz yahu:)

12. Gözyaşlarını silmek yerine gözyaşlarını akıtanı sil hayatından...

Köklü çözüm olmuş:)

13. Gidene üzülmem başkasına gider, gelene sevinmem başkasından gelir...

Çok manidar yahu:)

14. Ölen ölür, ölen gömülür, sana olan aşkım ise ne ölür ne de gömülür..

Adam sınırı aşmış abi:)

Şimdi sıra neye geldi? Gülmeceye ama erotik…

Yeni evli çift sabah uyanırlar, yatakta muhabbet başlar, kadın sorar kocasına:

-Ya senin ayakların neden bu kadar büyük?

-Çocukluğumda çok yalın ayak gezdim de ondan.

Peki ya, kafan neden bu kadar iri?

-Çocukluğumda hiç şapka giymezdim de ondan.

Kadın bir süre düşündükten sonra:

-Vah Vah! Ne olurdu çocukluğunda birazda külotsuz gezseydin…
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: