21 Ocak 2015 Çarşamba

İstanbul Feshane’de yapılacak olan Burdur tanıtımına Bucaklı olarak nasıl katkı yapabiliriz?


Burdur Valisi Hasan Kürklü bütün kaymakamların ve belediyelerin Burdur Tanıtım Günleri’ne muhakkak katılması gerektiğini ifade etti. Vali Kürklü; ”Oradaki stantlara ilçelerini, beldelerini birlikte veya ayrı ayrı katılsınlar. Birlikte katılsalar bence daha güzel olabilir. Kendileri bilirler. En güzel şekilde Burdur’umuzu, ilçelerimizi, tarihimizle, geleneklerimizle, göreneklerimizle inşallah tanıtacağımız ümidindeyim. Çalışmalar hakikaten güzel gidiyor. İnşallah biz de üzerimize düşeni fazlasıyla yapmaya gayret ediyoruz. Sayın vekilimizin az önce dediği gibi bundan sonrası biraz da ticaret odamızın, esnaf odamızın, sivil toplum kuruluşlarımızın bu işi sahiplenmesi, bu işe desteklemesiyle zannediyorum çok daha mükemmel bir şekilde olacaktır” dedi

Sayın valimizin bu sözleri üzerine ben de bir Bucaklı olarak düşündüm ve aşağıdaki öneriyi sunuyorum:

İlk sırada meşhur Salep reyonu kurarız, zaten meşhurdur, tavan yaparız..

Sonra Bucaklı olarak ürettiğimiz mermer sanatından örnekler sergileriz.. İşte ince mermer işlemeli tablolar, işte diğer estetik ürünler..

Bir başka reyonu da kültür-sanat alanına ayırmalıyız..

İşte burada günlük, haftalık yayınlanan yerel gazetelerimiz tanıtılır, işte edebiyat dünyasına kazandırılmış ve yayınlanmış Bucaklı yazarlarımızın kitapları sergilenir, imzalı ve ücretsiz dağıtılır..
Ayrıca İncirhanı, Susuz kervansaray gibi tarihi alanların büyük boy fotoğraflarını sergileyebiliriz..

Bence çok sükseli bir tanıtım olur.. Böylece gelenek, üretim ve kültür yan yana gittiği ve geliştiği güzel bir ilçe izlenimi sağlarız..

Varsa başka fikir ve düşünceler yorum kısmına yazabilirsiniz..





Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: