29 Ocak 2011 Cumartesi

Başbakan Erdoğan’ın Bucak mitingi…



Sayın Başbakan Erdoğan’ın Burdur ziyareti ve mitingi günlerce Bucak İlçesinde belediye anons sisteminden ilan edildi… Bucak’tan mitinge gitmek isteyen vatandaşlar için Burdur’a otobüsler kaldırıldı. Neyse miting başladı, ben de televizyondan naklen izledim. Burdur meydanını iyi bilirim ve gördüm ki miting cansızdır, heyecansızdır… Konuşmasının sonlarına doğru Bucak’a salep içmeye geliyorum demez mi?
Burdur sonrası Denizli’ye geçecekken ve programda asla Bucak yokken; pat diye niye rota değişti?

Burdur merkez referandumda HAYIR demiş, Burdur’dan sonra en büyük nüfusa sahip Bucak ise EVET demiş… Sayın Başbakan çok akılıca bir hamleyle EVET’leri garantiye almak için 6 bakanıyla, çok sayıda milletvekiliyle ani bir kararla Bucak’a geldi. Bu arada AKP teşkilatı paldır küldür hazırlık yaptı ve meydana 500-1.000 kişiyi topladı… Ben de meydana şöyle göz gezdirdim.

Niye?

İşte kimler katılmış, ne kadar insan katılmış, falan filan…

Başbakan yoldayken ben artık karnımı doyurmak üzere Pehlivan Kebap Salonuna girdim. Neyse orada da hemen televizyonu açtılar. TRT-2 Haber Kanalı, Başbakan Erdoğan’ın Bucak mitingini naklen veriyordu…

Sayın Başbakan Erdoğan konuşmasında bildik konulara değindi ve lafı Burdur’dan 3-0 istiyorum isteğine geldi...  Malumunuz Burdur Milletvekili dağılımı AKP 2, CHP 1 şeklindedir.

Bence Sayın Başbakan kusura bakmasın ama 2011 genel seçimlerinde 3-0 yerine 3’ün 1’ini alacaktır.
Diğer 2 milletvekilliğini ya CHP alacaktır ya da MHP ile CHP paylaşacaktır…

Zaten 3-0 AKP demenin mantığı da yoktur. Yüzde 47 oy aldığı 2007 seçimlerinde 3 yerine 2 çıkarttıysan 2011 seçimlerinde mümkünatı yok olmaz…

Bucak artık kritik siyasi eşik haline geldi.

Kimler için?

Hem AKP, hem CHP, hem de MHP için elbette…

Daha önce bu konuyu uzunca işledim. Tekrarına mahal yoktur. Sayın Başbakan Bucak’ın ne kadar önemli olduğunu biliyorsa; rakibi diğer partiler de bilmek zorundadır.

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar
Bucak CHP İlçe Yönetim Kurulu Üyesi
29 Ocak 2011
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: