Malumunuz bundan 1 hafta önce bir yazı yayınladım. Konumuz da olmayan kredi kartının yıllık aidatıydı…
Linki aşağıdadır…
Bugün tüm isteklerim yerine getirildi ve uzlaştık. Kısaca param bana iade edildi ve benden özür dilendi…
Burası çok önemlidir.
Neden mi?
Milyonlarca müşterisi olan Türkiye İş Bankası’nın kurumsal olarak insan odaklı çalışması, her bir müşteriyi değerlendirmesi, personel hatasından kaynaklanan müşteri memnuniyetsizliğini giderecek adımları hızlı ve hemen atması, tek kelimeyle HARİKA!
Yabancı bankalarla rekabet edebilmek ve yarışabilmek için başka da yol yoktur zaten…
Türkiye İş Bankası, şimdiye kadar Türk bankacılığının amiral gemisiydi. Bundan sonra da bu özelliğini asla kaybetmemelidir ve Türk bankacılığının yüz akı olmayı sürdürmelidir.
Yanlış yaptınız diyen bir müşteriye; inceleme ve araştırma sonucunda ‘evet, yanlış yapılmış, özür dileriz’ diyebilen bir banka zaten çoktan evrensel standartlara ulaşmıştır.
Bu arada nasıl yanlış üzerine eleştiri yaptıysam, doğru yapılanı da aynen ifade ederim. Hukuk ve adalet anlayışım böyledir…
Bu hakkaniyetli ve yerinde uygulamasından dolayı Türkiye İş Bankası’na, Sayın Genel Müdürü Ersin Özince Beyin nezdinde teşekkür ediyorum.
Saygı ve sevgilerimle…
Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/05 Ocak 2011
Bu yazı daha önce kisi tarafından okundu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder