11 Ocak 2011 Salı

CHP, Recep Mutlucan ile Burdur İli Bucak İlçesinde bu sefer tarih yazacaktır…



Yaklaşık 30 yıl sonra Burdur İli Bucak İlçesi ilk kez CHP Milletvekili Aday Adayı çıkardı…

Hep sağ cenaha terk edilmiş Burdur İli Bucak İlçesinde CHP, hem siyasi figür hem de hissedilir seçenek haline geldi artık…

CHP’nin bu noktaya taşınmasında, Sayın Recep Mutlucan’ın çok büyük hatta ölçülemez, maddi-manevi katkısı yadsınamayacak bir gerçektir.

Son 8-9 yılını Bucak CHP İlçe Başkanı olarak yürüten Sayın Recep Mutlucan Beyin, yürüttüğü başarılı siyasi çalışmalarına son 4 yıldır bizzat canlı tanıklık ettim.

Kar topu misali CHP’yi sürekli büyüttü, kanaviçe gibi örgütsel çalışma yürüttü, 2002 ve 2007 genel seçimlerinde Bucak’tan milletvekili adayı olmamasına rağmen CHP’ye 5 bine yakın oy topladı.

Takım çalışmasını seven ve bunu prensip edinen, ‘usta örgütçü’ bir CHP’lidir.

Son 30 yılını Bucak İlçesinde hep toplumla iç içe yaşamış, hakkında tek bir olumsuz laf duyulmamış, sakin, yardım-sever, tam bir ‘halk adamı’ CHP’lidir.

Hayatı hep tırnaklarıyla kazarak bir yerlere gelmiş, her şeyini emeğiyle kazanmış, hep onurlu duruş sergilemiş, Meslek Yüksek Okulundan mezun olmuş, ‘saygın ve kültürlü’ bir CHP’lidir.

Kim?

Bucak CHP İlçe Başkanı Recep Mutlucan Bey…

Niye bunları anlattım?

Çünkü Sayın Recep Mutlucan Bey, 10 Ocak 2010 günü Burdur İl Başkanlığından düzenlenen törenle; Bucak CHP İlçe Başkanlığından istifa ederek Burdur Milletvekili aday adaylığını açıkladı.

Basın açıklamasında Recep Mutlucan Bey, bakın neler dedi?

Sayın İl Başkanım, Sayın Milletvekilim, değerli Cumhuriyet Halk Partililer, değerli hemşerilerim ve değerli basın mensupları…

30 yıldır CHP’nin çeşitli kademelerinde görev yaptım. Son 8.5 yıldır sürdürmekte olduğum Bucak İlçe Başkanlığı görevinden CHP Merkez Yönetim Kurulunun 03.01.2011 tarihli kararı doğrultusunda milletvekili aday adaylığı için istifa ediyorum.

İlçe Başkanlığım döneminde bizlere desteklerini esirgemeyen Milletvekilimiz Sayın Ramazan Kerim Özkan’a, önceki il başkanlarımızdan Sayın Süleyman Solmaz’a, Sayın Mustafa Kayım’a, Sayın İsmail Erkaya’ya, mevcut il başkanımız Sayın Süleyman Erman’a ve yönetim kurulu üyelerine, beraber çalıştığım diğer ilçe başkanlarıma, belediye başkanlarıma teşekkür ediyorum…

Yine ilçe başkanlığım süresince geçirmiş olduğumuz iki referandum, iki yerel ve iki genel seçim olmak üzere beraber çalıştığım yönetim kurulu üyelerimize, partililerimize, zaman zaman beraber olduğumuz yerel basın mensuplarına, Kanal-15 ve çalışanlarına, sivil toplum kuruluşlarına ve tüm Bucak’lı hemşerilerime teşekkür ederim.

Önümüzdeki sürecin ve seçimlerin ülkemize, Burdur’umuza ve partimize hayırlı olmasını diler, saygılar sunarım.

CHP’yi Bucak’ta 2-3 basamak daha yukarı götürme adına taşın altına elini koymaktan çekinmeyerek; yılların siyasi çabalarını, uğraşılarını böyle aday adayı olarak taçlandırdı.

Kim?

Bucak CHP İlçe Başkanı Recep Mutlucan Bey,

Bana göre Burdur Milletvekili aday adaylığı anasının ak sütü kadar helaldir ve hakkıdır.

Şuna ben şahsen garanti veriyorum. Recep Beyin şahsında CHP, Bucak’ta gelmiş geçmiş en yüksek oyu alacaktır. İlla da rakam telaffuz edersem; referandumda 14.500 HAYIR oyu dikkate alınınca en az 10 bin oy CHP’ye gelecektir. Ama bu rakam 15 bin hatta 20 bin bile olabilir. O kadar sevilen bir insan ki göreceksiniz MHP’li, DP’li hatta AKP’li birçok seçmen oy verecektir.

Recep Beyin, son 7 yıldır Bucak CHP İlçe Başkanlığı görevi yürütmesi nedeniyle; Burdur Merkez ve diğer 9 ilçesinde (Altınyayla, Kemer, Yeşilova, Karamanlı, Gölhisar, Altınyayla, Çeltikçi, Ağlasun, Çavdır) CHP’liler tarafından bilinmesi, sevilmesi ve desteklenmesi ayrıca büyük avantajıdır.

Burdur’un çıkarabileceği Milletvekili sayısı 3’tür. 2002 ve 2007 genel seçimlerinde AKP 2, CHP 1 Milletvekili kazanmıştır. AKP, 2002 yılında milletvekili sıralamasını yaparken ustaca taktik ve strateji izlemiştir. 1 nci sıraya Bucak’lı adayı, 2 nci sıraya Burdur merkezden adayını koymuştur.

Buna karşın CHP ise Bucak’lı bir adayı 1 nci, 2 nci, 3 ncü sıraya değil listeye koyma gereği bile duymamıştır.

İlk kez 2011 seçimlerinde CHP Bucak İlçe Başkanı Recep Mutlucan Bey, Burdur milletvekili aday adaylığıyla bu trendi kırmıştır. En önemlisi elde edilecek seçim başarısıyla; Bucak-CHP’nin gelecek tarihine altın harflerle kazınacaktır.

CHP tescilli ve onaylı gönüllüsü olarak idealim ve vazgeçilmez isteğim, CHP’nin Burdur genelinde 1 nci parti olmasıdır.

Bunun da tek yolunun stratejik ve taktik olarak neredeyse 6 ilçenin seçmen sayısına eşit Bucak İlçesinden milletvekili adayı çıkmasıdır.  

Bir dahaki yazımda bunun nasıl gerçekleşeceğini rakamlarla açıklayacağım. Beni takip edin derim…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar

Burdur İli Bucak İlçesi CHP İlçe Yönetim Kurulu Üyesi, 10 Ocak 2011
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: