29 Aralık 2010 Çarşamba

Olmayan Kredi kartı Aidatı…





Anlatacağım olay bizzat başımdan geçti ve canlı tanığıyım. Şimdi tane tane ayrıntılarıyla izah edeceğim.

Yaklaşık 1 yıl öncesi Türkiye İş Bankası’na ait kredi kartı son kullanım tarihi doldu.

Kart yenilenmiş, kurye ile gönderilmiş ve Türkiye İş Bankası Burdur İli Bucak İlçesi şubesine bırakılmış.

O günlerde eve telefon geldi. Türkiye İş Bankası Bucak Şubesinden arayan yetkili ‘yenilenmiş kredi kartınızı gelip teslim almanız gerekiyor’ dedi.

Ben de ‘hayır, istemiyorum. Lütfen iade edin’ dedim.

Yetkili ‘tamam’ dedi.

Benim için o konu kapandı artık. Ama ne zamana kadar? Düne (28 Aralık 2010) kadar… Çünkü dün e-mail adresimi gelen ekstrede elime fiziken almadığım, kendisini hiç görmediğim kredi kartına 35 TL’lik yıllık aidat ücreti isteniyordu.


Ne yapacağız?

Olabilir. Düzeltilir diyerek bankanın 444 02 02 no’lu telefonunu bugün (29 Aralık 2010 saat 13.30 civarı) aradım. Müşteri temsilcisi Murat Beyle görüştüm. Ne mi dendi?

Valla sistemde halen kartınız Bucak şubesinde gözüküyor. İade edilip kapatılmamış.

Eheeee dedim…

Siz gidin şubeye parayı yatırın sonra iade isteyin…

Çok kızdım tabi… Mutlaka yazı ile dile getireceğimi söyledim ve kapattım.

Bucak şubesine vardım. Aynısını anlattım. Ne mi dediler?

Önce parayı yatır, sonra itiraz dilekçesi yazarsın, 2-3 gün içinde operasyon grubu görüşür ve karara bağlanır.

Dekontu elimdedir ve ben bir güzel elime bile almadığım, hiç kendisini görmediğim kredi kartının 35 TL’lik aidatını yatırdım. Müşteri temsilcisine itiraz dilekçesini teslim ettim. 

Sorun çok basittir. Bankanın müşteri irtibat numarası olan 444 02 02 aradığım zaman söylenecek şudur:

Ömer Bey, özür dileriz. Yanlışlık olmuş. Hata şubemizden kaynaklanmıştır. Biz bu işlemi iptal ettik.

Hadi burası olmadı.

Şubeye gittim. Şubede yapılacak işlem de aynısıdır. Benden özür dilenecek ve işlem iptal edilecektir.

Olmadı işte. Parayı yatırdım. İtiraz dilekçesi yazdım ve beklemeye koyuldum.

Buradan Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Sayın Ersin Özince’ye sesleniyorum:

Sayın Müdürüm! Lütfen bu rezalete el koyunuz. İhmali olanları hemen ortaya çıkarınız. Fiziken elime almadığım, yüzünü görmediğim kredi kartı yüzünden zamanım çalındı, param alındı… Hele ödemeseydim, kredi kartı borcu yükümlülüğüne yerine getiremedi diye adımın üstüne kırmızı çizgi çizilecek, itibarım ağır yara alacaktı.

Türkiye İş Bankası Bucak Şubesi teslim almadığım kredi kartını iade etmediyse ve kapatmadıysa bana ne yahu:)

Tam da Aziz Nesin’lik olay ha…

Bankaların soygun düzeni böyle işliyor işte…

Yazıklar olsun!!!!

Ben o parayı gidip bankadan almam artık. Getirecekler ayağıma evime teslim edecekler… Ben nasıl hayali kredi kartı için bankanın ayağına gittiysem, banka da benim ayağıma gelecektir…

Söylenecek başka laf kalmadı… Bu linki İş Bankası adresine de göndereceğim. Bakalım ne yapacaklar?

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/29 Aralık 2010 
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: