4 Ekim 2017 Çarşamba

Bucak ilçemize bu devlet binası yakışmıyor..


Yeni mahalle, Süleyman Demirel Caddesi’nin bir arka sokağında, eski ofislerin bulunduğu alanda, 4 katlı bir bina vardır..

Tüm camları kırılmış, çirkin, metruk ve mekruh hale gelmiş binayı; bugün yerinde gördüm ve fotoğrafladım..

Mahalle sakinlerinin şikayeti dopdoludur..

Neler anlatmıyorlar neler..

Madde bağımlılarının, alkoliklerin uğrak yeri olmuş..


Sonra Yeni Mahalle muhtarımızla temas ettim, binayla ilgili verdiği bilgi aynen şöyledir:

‘’Sayın yazarım, yerelde hem kaymakamlığa hem de belediyeye sözlü birçok kez söyledim, hatta Burdur AK Parti Milletvekillerimizin de bilgisi vardır..’’

Şimdi gelelim benim söyleyeceklerime:

-Türkiye Cumhuriyeti Devletimiz, vatandaşımıza KENTSEL DÖNÜŞÜM  için her türlü desteği verirken galiba kendi binasını unutmuş..

Anladığım kadarıyla bürokrasi çarkları içinde eski ofise ait bu 4 katlı bina kaybolmuş, gitmiş..


Bucak ilçemizin estetiğini ve güzelliğini bozan bu bina en kısa zamanda ya yıkılmalı, ya restore edilmeli, ya özelleştirme kanalıyla satılmalı ama bu şekilde asla bırakılmamalı..


Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: