15 Ekim 2017 Pazar

Avukat Adem Şengül’ün damgası..


6.AK Parti Bucak İlçe Kongresi yapıldı..

Yönetim listesi değişir mi, değişmez mi, soruları nihayet yanıt buldu..

AK Parti Bucak İlçe Başkanı Avukat Adem Şengül, listeye hiç müdahale ettirmedi ve aynısını kabul ettirdi..

Elbette Avukat Adem Şengül, kongreye damga vurdu..

Adem Bey, konuşmasında özetle:

Üye sayısını 15 bine çıkaracağını ve Bucak’ta sol oyların (CHP’nin) yüzde 10’nu bile bulmadığını, önümüzdeki seçimde AK Parti Bucak oyunun yüzde 85’e dayanacağını iddia etti..

Bana göre de Adem Beyin, bu iddiası ‘Meral Abla’, parti kurmazsa yüzde 90 oranında gerçekleşir..

Kongrenin diğer ilginç enstantanelerine sıra gelince, bakın sosyal medya Facebook üzerinde turlarken arkadaş listemde olan aşağıdaki paylaşımları gördüm:

16 nisanı Bucak halkı unutmadı referandum zaferini hazmedemeyip parti binasında oturanlar bugün ki kongreyi coskuyu da hazmedemedi


Kadir Yaman keyifli hissediyor.
Adama çok dokunmuş çokkkk
Ama yapacak bir şey yok
Beyefendi

Koyan iyi koymuş ki,
Koyulan daha unutamamış..!!
Teşekkürler..!!


Sonra üşenmedim, AK Parti Burdur Milletvekili Bayram Özçelik’in kongre konuşmasını izledim..

Konuşmasının sonlarına doğru ‘16 Nisan’ referandumuna vurgu yaparak; yüzde 62 ile başarılı gördüğü ve o dönemin ilçe yönetimini kongreye katılanlarca alkışlanmasını istedi ve de alkışlattı..

Malumunuz ‘16 Nisan’ akşamı AK Parti Burdur Milletvekii Reşat Petek’in Bucak’ta kutlama yapma isteğini bir önceki yönetim reddetmişti.. Büyük kriz doğdu ve yönetim görevden alındı..

Kim ne derse desin Bayramcılar ile Reşatçılar arasındaki gerilim hala sürüyor..

Galiba bu hengame 2019 yılına kadar devam edecek fakat ‘’AK Parti siyasetine yansıması ne olur?’’ sorusuna cevabını kimse tahmin edemez..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: