8 Ekim 2012 Pazartesi

Sitem ediyorum..



 

Bucak Yerel Akça Gazetesi’nin bana verdiği köşeden Bucak ilçemizin sorunlarını, Türkiye genelinde meseleleri, hatta dünyanın gidişatı hakkında fikrimi hep özgürce yazdım, cesurca dillendirdim..

 

Gel gör ki, mevcut düşünce kalıbından çıkmayı asla kabul etmeyen bir kısım okuyucuların sert, bir o kadar kaba yorumlarına maruz kaldığımı Sayın site yöneticimiz Halim Bey, bana bizzat ifade etti..

 

Özellikle PKK meselesinde yazdıklarım çok tepki toplamış.. Ne kadar isabetli yazmışım ki bugünlerde aynısını Sayın Başbakanımız söylüyor.. İşte ‘’gerekirse İmralı canisiyle görüşülebilir’’ falan filan..

 

Ne oldu şimdi? Amiral battı oyununa benziyor bu durum.. Sayın Başbakan söyleyince olur, uygundur, başka bir düşünür-yazar söyleyince tu-kaka..

 

Burdur AK Parti İl Genel Meclisi Üyesi bir arkadaşımız, mahalli gazetesinin köşesinde ‘’artık Barzani muhatap alınmamalı, PKK ile hem içeride hem de dışarıda etkin mücadele edilmelidir’’ şeklinde yazdığı cümlesini bizzat kendim okudum. Yine gel gör ki, Barzani onur konuğu olarak ‘AK Parti Büyük Kongresine katılıyor, konuşma yapıyor, üstüne üstlük ‘Türkiye seninle gurur duyuyor’ sloganı atılıyor..

 

Buralarda sus-bus ol ama bana gelince efelen.. Düşünce özgürlüğüne sonuna kadar inanan insanım, tek şartla tabii; zig-zag yapmadan..

 

Evet, ben sol cenahtan geliyorum ve CHP İlçe yöneticisiyim.. Yazılarımı takip edenler bilirler ki yeri ve zamanı gelince CHP’yi kıyasıya eleştirme cesaretini gösterdim, bundan sonra da göstereceğim.. Bu özgürlüğümü kimse elimden alamaz.. Ama aynı tavrı, benzer duruşu AK Parti’li arkadaşlarımızdan bir türlü göremiyoruz.. ‘’Kol kırılır, yen içinde kalır’’ felsefesini harfiyen uyguluyorlar..

 

Neyse herkesin canı sağ olsun! Bundan sonra yazılarımda Bucak, Türkiye, Dünya meselesi olmayacak artık.. Suya sabuna dokunmayan çiçek, böcek, bal hikayeleri yazacağım..  
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: