5 Eylül 2009 Cumartesi

Mıhlıçay aşıkları önce sevişiyor sonra kızıyor...



Yahu benim bu işlere aklım ermiyor.

Bir film çevriliyor, rol ve senaryo gereği sevişiliyor…

Sonra bunlar internete düşüyor…

Ve kıyamet kopuyor!

Vay efendim! Niye bunlar gösteriliyor?

Vay efendim! Niye bunlar yayınlanıyor?

Olmadı ama…

Filmin adı “Mıhlıçay Aşıkları”

Erkek Başrol Oyuncusu Devrim Saltoğlu ve Kadın Başrol Oyuncusu Selen Görgüzel…

İşte bu iki oyuncu avukatları vasıtasıyla şikâyette bulunarak, görüntülerin yayından kaldırılmasını istiyor.

İyi de arkadaş, o zaman niye seviştiniz?

Canım, onu boş ver! Rol ve senaryo gereği yaptık bir şey…

Denmez!

Neyse artık fazla uzatmaya gerek yoktur.

Pazar günü olduğu için bir fıkrayla biraz gülelim…

Bir çocuk kimya konusunda çok meraklıymış. Babasına bir kimya seti alması için yalvarıp duruyormuş. Babasının bir gün canına tak etmiş ve oğluna içinde yok-yok olan bir kimya seti almış.

Çocuk bugünden itibaren setin başından ayrılmaz olmuş. Bir gece babası uyurken kulağına çivi çakma sesleri gelmeye başlamış. Kalkmış ve bir bakmış ki oğlunun elinde bir çekiç ve çivi var.

Baba:

-Oğlum ne çivisi gecenin bu saatinde?

Çocuk:

-Babacım bu çivi değil ki.

Babası yaklaşmış ve hakikaten bunun bir çivi olmadığını anlamış.

Baba sormuş:

-Peki, ne bu?

Çocuk şöyle karşılık vermiş:

-Ben bir icat yaptım baba. Bir sıvı buldum. Bu sıvının içine bir solucanı attım ve bu solucan çivi gibi sert oldu.

Babası bu buluşu çok sevmiş ve oğlundan bu sıvıdan biraz daha yapmasını istemiş. Hatta sıvı işine yararsa ona bir Toyota alacağını söylemiş.

Ertesi gün eve geldiğinde çocuk ne görsün:
Kapının önünde son model bir Mercedes var.

Çocuk içeri girip babasını bulmuş ve sormuş:

-Niye Toyota değil de Mercedes aldığını?

Babası cevaplamış:

-Oğlum bu benim hediyem değil, annenin hediyesi. Toyotan da garajda duruyor.

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/04 Eylül 2009/Burdur-Türkiye

Siz hala kitabımı almadınız mı? O zaman adresi veriyorum:

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=439776

http://www.idefix.com/kitap/normal-otesi-ask-omer-ozdamar/tanim.asp?sid=UMSURS3EM4WBRLD0UYO8



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: