20 Ekim 2012 Cumartesi

Doğum günü kutlaması..


51. Doğum günüm, ne haberJ

 

Valla ben iyiyim, sen nasılsın?

 

Ne olacak, 51 yıldır, hep aynı günü kutluyorsun, beni de alet ediyorsun..

 

Ne o canım, zoruna mı gitti 51 yıl?

 

Yani, ne bu ya, her yıl 20 Ekim doğum günü, hem de 51 kez, bıktım uzandım..

 

Ulan ne biçim duygun var senin, 100 değil, 200 değil, olup olmuşu daha 51, ne çabuk bıktın bendenJ

 

Yuh yani, daha 100 yetmedi, 200 kez doğum günü haJ

 

Ne oldu, yemedi mi canım?:J)

 

Ulan ben 51 sıktı diyorum, sen daha 100’den bahsediyorsun, kafayı mı yedin sen?

 

Arkadaşım, sevgili doğum günüm, senin derdin nedir? Yeryüzünde 51 yaşında 300-400 milyon insan vardır, hepsini bitirdin de sıra bana mı geldi yavşak? Bak şimdi zorla benim ağzımı bozdun, hem de bu güzel günümde..

 

Serseri, yeryüzünde müsaade edilen doğum günü en fazla 120 olmuştur, sen kalkıp 200 bile diyorsun, sen kendini ne zannediyorsun geri zekalı:J)

 

Aslanım, benim gönlüm senin gibi fukara değildir, isterim ki 200, 300 bile olsun, yeryüzü herkesi alacak kadar geniştir, esas senin sıkıntı nedir? Bu kadar alelacele insanların doğum gününe sınır getiriyorsun, önüne taş koyuyorsun, söyle derdini, bileyim ben bakayım..

 

Ulan sana kazık çak diye doğum günü vermedik, herkesin belli süresi vardır ve bitecektir.. Ne o öyle abartıyorsun, 100, 200, 300 diye.. Alış-veriş mi yapıyoruz sanki?:J Paranın hakimiyetini bu işlere dökemezsin aslanım…

 

İyi, tamam, neyse o olsun, AMK zaten yeryüzünde 51 yaş kutlayan bir sürü insanın, bin türlü derdi vardır, zaten mutsuz 51 yaş insanı gördükçe ben de derinden ve içten mutlu olamıyorum..

 

Bana ne kardeşim, kendi pişiriyorsun, kendin yiyorsun, ben mi kurdum sizin yaşadığınız beşeri düzeni, kendiniz çalıyorsunuz, kendiniz oynuyorsunuz zaten.. Mutlulukta, mutsuzlukta kendi eserinizdir, bana bok atma, tamam mı?

 

Neyse zeytin yağı gibi üste çıkmayı iyi beceriyorsun ama..

 

Hayret bir şey ya, ulan yaşadığın çevreyi, soluduğun havayı, içtiğin suyu, yediğin ekmeği ben mi bozdum? Ondan sonra kalkıyorsun, yok 100, yok 200, olmadı 300 yaş günü diyorsun, bu kafayla o rakamları bok bulursunuz.. Hele sen, sigara da içiyorsun, 75’i bul, yat kalk şansına dua et salak adam..

 

Hadi siktir, kötü yerden yakaladın lan, sen çok zekisin ha, korktum sende..

 

Benden ne korkacaksın arkadaş, sen kendinden kork..

 

İyi peki anladık.. 51. yaş günümü zehir ettin adi herif.. Bakalım 52. Yaş günümünde neler söyleyeceksin..

 
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: