30 Haziran 2010 Çarşamba

İstanbul-Eyüp İlçe Milli Eğitim Müdürü koltuğun hakkını vermiş yahu…


Bu yazımda İSTANBUL’un Eyüp İlçesi Milli Eğitim Müdürlüğü’nü 4 yıldır vekaleten yürüten Güsamettin Erdoğan konusunu işlemek istiyorum.

İsmini kamuoyu ve TBMM gündemine getiren ise CHP Grup Başkanvekili Muharrem İnce oldu ve verdiği bir soru önergesinde şunları sordu:

-Yurtdışı gezilerinin masraflarını kim karşılıyor?

-Kaç ülkeye gitti ve kaçına resmi görevli olarak gitti?

-Başbakan Erdoğan ile akrabalık derecesi nedir?

-Gezideyken ek ders ücreti aldı mı?

-Ayrıca Eyüp’e 4 yıldır asil müdür atanmama nedeni nedir?

İlginç olan nedir, biliyor musunuz?

İstanbul’da eğitim camiasının “Amerika’dan Japonya’ya, Tayland’dan Güney Afrika’ya, İngiltere’den Bulgaristan’a 160’dan fazla ülkeyi dolaştı” dediği ve “Evliya Çelebi” lakabını taktığı Güsamettin Erdoğan’ı iddialarla ilgili aradığında ise Kapadokya’da bir gezide olduğunu öğrenildi.

Vay be! Hani derler ya ‘’Leyleği havada görmek’’… Güsamettin Beyin maşallahı var!

Sorunun birine Sayın Güsamettin Erdoğan hemen yanıt veriyor ve ne mi diyor?

-Sayın Başbakan akrabamdır. Kendisiyle, akraba olmaktan gurur duyuyorum.

Güzel! Gerisi laf-ı güzaftır…

Farkında mısınız acaba? Sayın Başbakan Erdoğan da çok geziyor. 8 yıllık Başbakanlığı süresince, gelmiş-geçmiş tüm başbakanlar arasında uzak ara birinci olmuştur ve herhalde tüm rekorları egale etmiştir…

Niye bunları söyledim?

Eyüp İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Sayın Güsamettin Erdoğan da 4 yıl süresince 160 ülkeyi dolaşmış ya… Hani Sayın Başbakan Erdoğan’ın akrabasıymış ya…

Erdoğanlar sülalesi acaba gezginci bir ruha ve genlere mi sahipler?

Şimdi gelelim Sayın Güsamettin Beyin durumuna… 4 yıl ne eder? Ortalama 1460 gün yapar. 1460 bölü 160 ne eder? Yaklaşık 9 yapar. Bu hesapla İstanbul/Eyüp İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Sayın Güsamettin Erdoğan her 9 günde 1 kez seyahate çıkmış.

Yahu Sayın Güsamettin Erdoğan, Milli Eğitim Müdürlüğü koltuğuna doğru dürüst bile oturamamış arkadaş…

Bir de kalkıp kızıyorlar, eleştiriyorlar… Çok ayıp çok!...

Eyüp İlçesinde muhtelif okullarda görev yapan öğretmenlere sormak isterim.

Neyi mi?

Yahu öğretmenim! Siz başınızdaki amiri hiç gördünüz mü?

Muhtemelen alacağım yanıt ‘’hayır’’ olacaktır. Çünkü her 9 günde 1 seyahate çıkan müdürü kim, nerede bulsun…

İyi de memur kadrosunda çalışan Sayın Güsamettin Bey, nasıl bu kadar çok sık ve uzun izinleri alabildi acaba?

Niye bunu soruyorum? Çünkü Sayın Güsamettin Beyin verdiği yanıtta bakın ne diyor?

Devletten para almadık. Masrafı kendim karşıladım. Dünya küçük, ulaşılamayacak yer yok. 18 günlük Uzakdoğu gezisi için bin 300 Euro ödedim.

Memur kanun ve yönetmenliğine göre görevlendirme yazısı almadığın müddetçe hadi ben Singapur’a gidiyorum diyemezseniz ki…

Üst düzey bürokrat iseniz önce görevlendirme yazısı alırsanız sonra hem uçak bilet ücretlerini, hem konaklama, hem de günlük harcırah alırsınız…
Böylece geziniz bedavaya gelir…

Yok, ben özel gittim derseniz; kocaman yalan olur.

Çünkü hem bu kadar sık aralıklarla izin alamazsınız, hem de cüzdanınıza para bulamazsınız…

İşin özü Sayın Müdürümüz hem dünyayı hem de Türkiye’yi gezmiş-tozmuş, iyi de etmiş…

Vatanımıza, milletimize hayırlı uğurlu olsun!

Bu olay ne ilk, ne de son olacaktır…

Not: Özel işlerim dolayısıyla 1 haftalık aradan sonra yeniden yazmaya başladım…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/30 Haziran 2010
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: