12 Haziran 2010 Cumartesi

CHP Burdur Genişletilmiş Danışma Kurulu Toplantısı…








Önce toplantı gündem maddelerini veriyorum:

-CHP Burdur İl Başkanı Süleyman Erman, CHP Burdur Milletvekili Ramazan Kerim Özkan, CHP Isparta Milletvekili-Parti Meclisi Üyesi Mevlüt Çoşkuner, CHP Parti Meclisi Üyesi-MYK Üyesi-Genel Başkan Yardımcısı Umut Oran konuşmaları…

-Yeni katılımlara CHP rozeti takılması,

-Parti İçi sorunların ele alındığı genişletilmiş divan kurulu toplantısı (Basına kapalı olunca elbette ben de katılmama rağmen kapalı tutuyorum.)

Tamam, buraya kadar resmi bilgileri aldınız. Zaten bu haberi, medyanın geniş kesiminde okuyabilirsiniz.

Şimdide gelelim benim şahsi izlenimlerime… Yazı işinin ve siyasetle uğraşmamın tadı burada yatıyor velhasıl…

Bucak İlçesinden yeni katılacaklarla beraber 3 minibüs, 6 özel araç saat 12.00 civarında yola çıktık. Burdur girişinde durduk ve Umut Oran Beyi karşıladık. Tokalaştık ve tanıştık…

Sıra bana gelince: Yönetim kurulu üyemiz diye takdim edildi. Ben hemen ekleme yaptım. Milliyet Blog Yazarıyım ve bugün sizi de yazacağım…

Sonra toplantının yapılacağı Burdur Öğretmenevine geçtik. Partili, partisiz vatandaşların kalabalık görüntüsü dikkat çekiciydi.

Bucak’tan, Yeşilova’dan, Burdur’dan işadamları, muhtarlar, üniversite öğrencileri, kadınlar ve esnaflar gibi farklı toplum tabakalarından yoğun yeni üye kayıtları yapıldığı ve rozet takıldığı gözümden kaçmadı.

Yeni katılan bazı vatandaşlarının mikrofondan söylediği ilginç ifadeleri şunlardır:

-Bu kadar güzel insanları, güzel günleri görmemesi ahmaklık olur artık…

-45 Milyar Dolar tarım ürünleri ihraç eden Hollanda orada dururken; nohut ve mercimekle uğraşmamalıyız…

-Eğer bilimsel ve modern tarım yapabilirsek; sadece Muş Ovası bile Türkiye’yi besler…

Sıra Umut-Oran Bey geldi. Deniz Baykal’a karşı CHP Genel Başkanlığına aday olan Umut Oran Bey, genç ve dinamiktir. Siyaset böyle bir şey işte… Umut Bey, daha 22 Mayıs’a kadar sıradan bir partili iken bir anda Genel Başkan Yardımcısı oldu…
2 Milletvekilimiz daha sıradan konuştu ama Umut Bey daha akademik konuştu.

Özet olarak neler mi dedi Umut Bey?...

-Çok zor bir süreçten geçiyoruz. Korkunç bir komplo tehdidiyle karşı karşıya kaldık ama değişimi yaptık ve mükemmel iktidar fırsatı yakaladık…

-Ülkenin tüketim ekonomisine dönüştüğünü, üretimin yerlerde süründüğünü… Rant ve tüketim ekonomisinden mutlaka üretim ve bölüşüm ekonomisine dönüştürmek zorunda olduğumuzu…

-AKP’nin 8 yılda ne adaleti ne kalkınmayı gerçekleştiremediğini,

-AKP’nin 8 yılda kontrolsüz ve korkunç güç haline geldiğini,

-CHP ise yerele önem veren, yerelle beslenen yeni bir siyasi seçenek olarak halka sunulduğunu,

-Tüm ülke sathında yaşanan yoğun katılımların desteğiyle, sakin güç Kılıçdaoğlu’nun önderliğinde halkla buluşmaya ve iktidara koşmaya devam ediyoruz…

Toplantı neyi gösterdi bana?

CHP Organizması daha canlı, daha kıpırdak hale dönüştüğünü

Kılıçdaroğlu rüzgarının hala esmeye devam ettiğini, büyük olasıkla seçimlere kadar devam edeceğini söyleyebilirim…

Değişim A-Takımı iyi çalışıyor ve CHP’yi daha üst noktaya taşımaya kararlı görünüyor…

Benden bu kadar artık…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/12 Haziran 2010
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: