16 Eylül 2011 Cuma

İstanbul Ah İstanbul! (Macera-1)

İstanbul’a ani gidişimi ve dönüşümü şimdi yazı diliyle anlatmaya çalışacağım…

İstanbul’da varacağımız nokta Şişli-Mecidiyeköy olup kayınbiraderimin doktor randevusu 10.00 civarındadır…

Buraya kadar güzel!

Neyse Burdur ili Bucak ilçesi hareket noktamız olup otobüs şirketinden bilet temin edilecektir.

Kayınbiraderim ısrarla Bucak-İstanbul arası yolculuk süresinin 12 saat civarında olduğunu söylerken ben de ısrarla 10 saat ve aşağısı dediysem de kabul görmedi…

Sabah 07.00’da İstanbul’da olmayı varsayan öngörü doğrultusunda akşam 19.00’da Bucak’tan binilecek otobüse biletler alındı.

Ama ben varış zamanı konusunda hep yanlışlık olduğu kanaatini hem içime hem de dışıma defalarca ifade ettim.

Velhasıl otobüse bindik. İşte Burdur-Afyon-Kütahya-Sakarya derken İstanbul’a ulaştık.

Bilin bakalım, saat kaçtır?

Otobüs firmasının İstanbul/Alibeyköy tesislerine tam 04.30’da indik. Her yer karanlık, daha şafak bile sökmedi…

Ulan işe bak dediysek de yapılacak bir şey yoktur. Servis hazır. Bizi Şişli-Mecidiyeköy meydanına jet gibi götürdü. Sudan çıkmış balık misali uykusuz, sersem vaziyette Şişli-Mecidiyeköy bizi ağırlamaya başladı…

Yahu sokaklar bomboş, herkes derin uykuda, trafik bile yok denecek kadar tek-tük, o saatte Şişli-Mecidiyeköy sanki bize emanet edilmiş gibi duruyor…

Apartmanların şişman ve bakımlı kedileri bile mağrur ve kendini beğenmiş halleri beni hasta etti:)

Ne yapsak, ne etsek derken; Taksim levhasını izlemeye karar verdik. Sabah 05.30 civarıdır ve hafif baliciler korkusu da duyulmaktadır. Ha yürü bakalım, ha yürü derken müze haline gelmiş Atatürk’ün evi yanımızdadır. Zaten bu Şişli'deki evi tarih bilgilerimden anımsadım. Sabahın körü olduğu için ziyaret etmek mümkün değildi. Yaklaşık 1 saattir yürüyoruz ama Taksim’in daha T’si bile görülmemektedir.

Devamı gelecektir… Beni izleyin derim…
NOT: MACERA-2 AŞAĞIDAKİ LİNKTEDİR.

Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.