25 Mart 2019 Pazartesi

NATO Borusu, Doğalgaz ve Kendi Derdime Düştüm..



Malumunuz 20 gün önce başlayan Bucak Kahveler ile Kestel Yolu üzerinde altyapı ve asfalt çalışması devam ediyor..

Yine muhtemelen 3-5 güne tamamlanacak ve sıcak asfalt dökülecek..

İlk Başladığı gün olan 6 Mart tarihinde Sayın Kaymakamımız ve Belediye Başkan Vekilimize hitaben;  ‘’Sıcak asfalt dökülmeden doğal gaz altyapısı yapılmalı’’ şeklinde öneride bulundum.

Özet cevaben: ‘’Hayır asfalt zarar görmeyecek çünkü asfaltın her iki kenarından doğal gaz boru hattı döşenecek’’ dendi..

Bugün (25 Mart) ise karar değişmiş..

Asfalt öncesi yolun ortasından doğal gaz hattı geçirilmeye başlanmış..

Yavuz Sultan Selim Caddesi boyunca döşenecek doğal gazı boru Kahveler mevkiinde fırında sonlandırılacak hattı derken fırına 50 metre kala durduruldu..

Sebep?

NATO boru hattı varmış..

Eheee..

Olmazmış..

Neden?

NATO Boru hattının üstünden ya da altından doğal gaz boru hattı taşımak izne ve yetkili gözlemciye ihtiyaç duyulurmuş..

Eheee..

Kısaca tam benim evimin karşısına gelecekken boru hattı döşeme işi durdurulmuş..

Peki, benim mağduriyetim ne olacak?

Asfalt yarılmayacağına ve NATO borusu kalkmayacağına göre benim eve doğal gaz nasıl taşınacak?

Çareyi yine ben önerdim?

Asfalt dökülmeden sağdan sola, yolu kesen doğal gaz boru hattı döşensin ve ucu açık beklesin..

Ne zaman ki kahveler mevkii mevcut fırının köşesinden doğal gaz hattı döşenmeye başlarsa; 30 metre uzağındaki benim boşta boruya bağlanabilir..


Konuyu Bucak Yetkili TOTOSGAZ müdürüne ilettim..

Verilen cevap: ‘’Bölgeye sorup tekrar döneceğim’’..

Aksi halde benim doğal gaza kavuşmam 2020 hatta 2023 sonrasına kalacaktır..

Umarım Sayın Kaymakamım, Sayın TOROZGAZ Müdürüm bu haklı talebimi göz önünde bulundurarak makul bir çözüm geliştirebilirler..

NOT: 
Bucak TOROSGAZ müdürü Bahattin Bey, telefonla geri dönüş yaptı, ‘’uygun çözüm bulunduğunu ve doğal gaz bağlanacağını’’ ifade etti.. Başta müdürümüze ve Kaymakamımıza çok teşekkür ederim.. 

Yazar Ömer Özdamar
Bucak-Burdur




Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: