12 Mart 2019 Salı

Oğuzhanspor’da Derin Kriz..



Bucak Belediyesi Oğuzhanspor Takımımız mücadele ettiği BAL Ligi 7.Grupta ŞAMPİYON olarak bitirmeye sadece 5 hafta kaldı..

En yakın rakibine 6 puan fark atan takımımız muhtemelen 3 hafta sonra ŞAMPİYONLUĞU ilan eder..

Geçtiğimiz Pazar günü Konyaaltı Belediye ile maçımız vardı ya, ben de erkenden stada gittim ve heyecanla maçı bekledim..

Bir ara gözüm saatime ilişti, tam 14.05’i gösteriyor..

‘’Allah! Allah! Ne iştir, neden bu kadar gecikti acaba?’’ Dedim içimden..

Normalde saat 13.55’de sahaya çıkılır, seremoni yapılır ve tam 14.00’da maç başlar..

Oysa bu maç başlama saatinden en az 5-6 dakika gecikmeli olarak düdük çaldı..

Neyse maç başladı ve zor da olsa 1-0 kazanıldı.

Sokak gazetecisi boş durmaz tabii..

İddia odur ki kulağıma gelen bilgilere göre meğer o gün çok derin ve büyük kriz atlatılmış..

Nasıl?

Oğuzhanspor’da finansal sorun artık zirve yapmış..

Futbolcular alacaklarının ödenmemesi durumunda sahaya çıkmama kararı almışlar..

Yürütülen uzun müzakereler ve taahhütler-garantiler sonucunda futbolcular ve teknik heyet ikna edilmiş, sahaya 5 dakika geçte olsa takım çıkarılmış..

Bu konuda geçen yıl yazdım, 2 yıl önce de yazdım..

Fikrim net ve açıktır..

Bucaklı bir iş adamı bu konuya müdahil olmadan Oğuzhanspor finansal sorunlarını asla çözemez..

Hayır gözümüz yok ama Bucak sayesinde milyonları istifleyen zengin iş adamlarımızın hiçbiri neden bu işe para ayırmaz, bir türlü aklım ermiyor..

Zaten milyon liraların var, Allah daha çok versin ama Bucak halkının en eski hobisi olan futbola ve kulübüne sadece 1-2 yıl yardım etsen, hem tarihe geçsen, hem de ününe ün katsan olmaz mı ey zengin iş adamları?

Ben utanıyorum..

Neden?

Stadyum girişinde gelenden geçenden 10-20 TL yardım toplamak nedir yahu?

Burdur ilinin en büyük vergi rekortmenlerine sahip, Burdur ilinin en büyük sermaye birikimine sahip, Burdur ilinin en büyük ihracatçısına sahip koskocaman Bucak İlçemizde Oğuzhanspor için 1 milyon TL sermaye koyacak iş adamı yok ha?

Yazık hem de çok yazık..

Son söz: İnşallah, takım şampiyon olur da borçlardan dolayı icralık hale gelmeyiz..

Yazar Ömer Özdamar
Bucak-Burdur



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: