25 Aralık 2016 Pazar

IŞİD tarafından 2 Türk askerinin yakılması..


Hürriyet Gazetesi yazarı Ahmet Hakan, Suriye'deki DEAŞ üyesi teröristlerin yayınladığı ve iki Türk askerine ait olduğunu ileri sürdükleri video görüntüleriyle ilgili bir yazı kaleme alarak 5 maddelik bir deklarasyon yayımladı.
"Suriye’deki barbarlar sürüsünün iki Türk askerini korkunç yöntemlerle infaz ettiğine dair görüntüler konusunda...
Beş maddelik bir deklarasyon hazırladım.
Takdim ediyorum:
- BİR: Bu görüntülerin sahte olup olmadığı konusunda millete doyurucu ve tatmin edici bir açıklama yapılmalıdır.
- İKİ: Sahte de olsa, doğru da olsa... Bu görüntülerin yayınlanmaması ve yaygınlaşmaması için sarf edilen çaba, kesinlikle doğru bir çabadır.
- ÜÇ: Eğer görüntüler sahte ise... Barbarlar sürüsünün küresel çapta yürüttüğü algı operasyonuna karşı seferberlik ilan edilmelidir.
- DÖRT: Eğer görüntüler doğru ise... Hiç değilse “Bıçak kemiğe dayandı, kimse test etmesin” falan türü açıklamalarla öfke dışa vurulmalı.
- BEŞ: Konu aydınlatılmalı ve en azından milletimizin bu barbarlar sürüsüne karşı ortak bir tepki gösterme hakkı elinden alınmamalıdır."

Kem küm yapılarak 2 askerin yakılması olayı unutturulmaya çalışıyor hissine kapıldım ve ben de görüşümü yazmadan duramadım..

Videoyu izledim ve çok utandım insanlığımdan..

Peki, video’ya karşı çıkan sadece AYDINLIKÇILAR, neden?

AKP’nin sanki gizli yancı pozisyonunda duran ‘’Aydınlıkçılar’’ video’daki birinin zaten IŞİD’cı olduğunu, diğerinin ise ne olduğunu söylemiyor ama video manipülasyon ve algı diyor..

Ha video gerçek diyor yani..

Evet, evet..

Ben de sorarım:

Diyelim ki yakılan 2 kişi Türk askeri değil, yeryüzünde yaşayan 2 insanoğlu olsun; ‘’Ha iyi o zaman kör-sağır-dilsize mi yatalım?’’ Aydınlıkçılar..

Ana Muhalefet Lideri soruyor: ‘’Bu video nedir?’’

Ankara Cumhuriyet Savcısı Genelkurmay’a, MİT’e soruyor: ‘’Bu video nedir?’’

Türkiye Milli Savunma Bakanı yanıtlıyor: ‘’IŞİD elinde 3 askerimiz bulunuyor, gerisi teyide muhtaçtır ve araştırılıyor’’

2 insanoğlu ilahi müzik eşliğinde yakılması ve Türkiye’ye tehdit savurması karşısında AKP siyasetçilerinin ağzından IŞİD için ‘’VAHŞİ, BARBAR, GADDAR, ACIMASIZ, İNSANLIKDIŞI, ŞEREFSİZ’’ gibi sıfatların hiçbirini duyamadık, acaba bu sıfatların hiçbirini IŞİD hak etmiyor mu?

FETÖ terörist,
PKK terörist,
DHKPC terörist,
Kuzum IŞİD ne o zaman?

Kuzum IŞİD ile hasım mısınız, hısım mısınız?

Kuzum IŞİD terör örgütüne Suriye’de askeri harekat niye yapılıyor o zaman?

Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: