17 Kasım 2017 Cuma

30 Ekim 2017’de Başladığım Okura Ulaşma Kampanyam Devam Ediyor..



Orhan Pamuk gibi tanınırlığın yoksa dolayısıyla satışın da yoksa yerel yazar olarak kendi ipini, kendin keseceksin..

Yani Bucak ilçesinde okuru arama, bulma, kitapları imzalama ve sosyal medyada paylaşma dışında seçeneğin neredeyse kalmıyor..

Peki, uyguladığım bu metot işe yaradı mı?

Yüzde 100 yaradı..

Nasıl?

Okur memnun çünkü ayağına kadar tanıdığı, hemşerisi, yerel yazar gelmiş, kitaplarını imzalamış, fotoğraflamış ve sosyal medyada paylaşmış..

Peki, yazarlığın pazarlama gibi misyonu var mıdır?

Keşke olmasa ama günümüzün gerçeği maalesef böyledir..

Ha yaparsan kitapların herkese ulaşır, yapmazsan kitapların tozlu köşelerde çürümeyi bekler..

İyi de tarih mutlaka kitap ve yazar notunu düşer, bu çabaya ne gerek var diyen çıkabilir..

Doğrudur, böyle düşünen yazarlara saygım vardır. Ben öyle düşünmüyorum, çünkü yaşarken kitaplarımın okunduğunu ancak bu yolla görebilirim..

30 Ekim’den, 17 Kasım’a kadar takriben 18 günde, Bucak içi, Burdur merkez ve Bucak dışı (PTT KARGOYLA) imzalı kitaplarımı aşağıda isimleri yazılı okurlara bedeli karşılığı ulaştırdım. Çok memnun kaldılar, elbette bir yazar olarak ben de çok memnun kalıyorum.. Hepsine tekrar teşekkür ediyorum..

Bucak İlçesi içinde:
Fuat Şan
Semih Çelikkaya
Yılmaz Durmaz
Hüseyin Yıldız
Hasan Yalçın Meçikoğlu
Hasan Kurt
Mehmet konu
Ali Özdamar
Mesut Günel
Atila Dilek
Mustafa Ali Duran

Burdur merkez içinde:
Sonay Üçok
Ahmet Şahan

Bucak ilçesi dışına:
İbrahim Ormancı
Kemal Özyurt
Erol Alkan
Aliihsan Erenoğlu
Bekir Kömür
Hulusi Kazandere
Cemalettin Çevik
Sadık Dinç
Abdullah Çubuk
Salim Kara

Bu kampanyam yıl sonuna kadar sürecektir.. Telefon eden ya da yüz yüze davet eden herkese, her yere gidiyorum, gitmeye  de devam edeceğim..

Özellikle son kitabım ‘’PLÜTON BİZE NEDEN KÜSTÜ?’’ isimli denemeyi herkesin okumasını arzu ederim.. Yazdığım çocukluk yıllarımla mutlaka duygudaşlık yaşayacaksınız..

Okumasanız bile Bucaklı bir yazarın kitabı bir köşede dursa ne olur ki? Bence çok hoş olur..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: