23 Temmuz 2012 Pazartesi

Siyaset arkadaşımın anısına (Bahtiyar Sayın)




Ani ölümünün bugün (21 Temmuz 2012) 10. günüdür.. Arkadaşımız Bahtiyar Sayın’ı, dostlarının, akrabalarının, yakınlarının katılımıyla Burdur CHP İl Örgütü ve Bucak CHP İlçe Örgütü’nün verdiği bir iftar sofrasında bir kez daha yad edilmiştir, onun için dua edilmmiştir..



Yaklaşık 4 yıllık siyaset arkadaşım olan Bahtiyar Sayın’ı blog yazarı olarak ben de unutmadım, unutmayacağım. Bu yüzden onun fotoğraflarını ve anılarını internet dünyasında paylaşacağım ve onu en azından sanal dünyada hep yaşıyor kılacağım..



Rahmetli bana hep ‘Sayın Genel Başkan Yardımcım’  diye hitap ederdi, ben de ona hep ‘Sayın Genel Sekreterim’ diye karşılık verirdim.. Aramızda sağlam, farklı bir dostluk, arkadaşlık ilişkisi vardı.. Belki bu yazımı okuyacak, hafif gülümsemeyle teşekkür edecektir…



Siyasi arenada çok nadir de olsa atışırdık ama mutlaka yatışırdık, bir şekilde anlaşırdık.. Ama kırgınlık yaratacak boyuta asla taşımazdık..



Bir kere çok yardım sever, elinden gelen ne varsa hiç tereddüt göstermeden fedakarlık yapar, mert, dik duruşlu, karakterli bir siyasetçi insan olarak gördüm, gözlemledim ve hep başkalarından işittim..



Bir şairimiz ‘her ölüm erkendir’ der ama siyasetçi arkadaşımız Bahtiyar için hakikaten çok erken oldu, gidişi ve yokluğu bizleri çok ama çok üzdü..



Kendisine bir kez daha Allah’tan rahmet diliyorum, mekanı cennet olsun diyorum.. Rahat uyu arkadaşım!!!!!!
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: