6 Ağustos 2011 Cumartesi

Olmadı Kılıçdaroğlu olmadı!


Yaklaşık 14 ay oldu. Sayın Kemal Kılıçdaroğlu, CHP Genel Başkanı seçilmesinden ‘evet’, tam 14 ay geçti. 22 Mayıs 2010 tarihinde yapılan olağanüstü kurultayda, CHP delegelerinin tam desteğiyle Genel Başkan seçilen Sayın Kemal Kılıçdaroğlu, hem referandum hem de genel seçim yaşadı. AK Parti karşısında CHP lideri olarak elinden gelen tüm çabaları ortaya koymuştur. Hatta olağanüstü performans göstermiştir. Şahsen ben çok seviyorum Kemal Beyi, ancak CHP’yi daha çok düşünüyorum ve daha çok önemsiyorum.

Liderler aldıkları kararlarıyla anılırlar. Bu kararlar ya zafer getirir ya da hezimet…

CHP Lideri de seçimlerden sonra ‘tutuklu vekiller adına’ bir karar aldı. 

Neydi o karar? TBMM’de milletvekili yemini etmeme…

Kimse bana AK Partiyle tutanak imzalandı falan demesin; sonuçları ortadadır. Diklendi, tükürük gibi sözcüklerle süslenmiş cümleleri burada tekrar ederek kimseyi utandırmak istemem… Bir lider için öldürücü imaj ‘güvenilmez’ etiketidir.

Hele son CHP Grup toplantısında ayağa kalkmayan, alkışlamayan Sayın Deniz Baykal’a Antalya’da listeyi teslim eden bir lider ancak bu kadar öngörüsüz ve hakimiyetsiz olabilir.

Oğlu MHP MYK Üyesi olan Sayın Mehmet Haberal’ı aday yapan lider, en basit tabirle geleceği okuyamayandır.

Önce Ergenekon davası sanıkları CHP Milletvekili adayı olmayacak diyen bir liderin, 2-3 gün sonra karar değiştirmesi ve aday yapılması; liderlik kararlılığı ve duruşu o saat mevta olmuştur.

Daha çok örnekleme yapabilirim ama gerek yoktur.

Olmadı Kılıçdaroğlu olmadı!

Bu düşüncemi açıklarken çok üzgünüm ama CHP sevgim; bana bu düşüncemi açıklama sorumluluğunu yüklemektedir. Susmak şeytanın işidir.

Çare nedir?

Eylül-2011’den itibaren tüm il ve ilçe kongreleri yapılsın. 2012 yılı ilk ayında olağanüstü kongre yapılsın. Sayın Kemal Kılıçdaoğlu, Genel Başkan adayı olarak bir arkadaşı göstersin ve desteklesin!

Hadi aday da söyleyeyim: Sayın Genel Başkan Yardımcısı Umut Oran olabilir…

CHP’nin böyle bir şoka ihtiyacı vardır. Çünkü Türkiye kamuoyunda artık CHP’nin ağırlığı kaybolmuş, dikkate alınmaz hale düşülmüş…

Bakınız, yaşadığımız bugünlerde resmen ekonomik kriz var, ülkemiz fakirleşiyor, gizli devalüasyon yapılıyor, zirve yapması gereken CHP, maalesef söylemi bile yoktur, en kötüsü dikkate bile alınmamaktadır. Krize çare önerecek ve çözecek ana muhalefet, krizin parçası olmaktadır.

Neyse umarım meramımı anlaşılır, net aktarmışımdır. Lütfen yanlış anlaşılmasın! CHP’nin 4 yıl sonrasını düşündüğüm için bu yazımı paylaşmak zorundayım ve bu benim görevimdir.

Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: