4 Ocak 2018 Perşembe

Bucak Sağlık Meslek Yüksek Okulu inşaatı ne olacak?


Malumunuz kamuoyu adına bir sorunu dile getiren sokak gazetecisi sonucunu mutlaka takip etmelidir..

Yazdım,  bitti diyemez..

Önce anımsatma yapayım..

Yazı adı: Bucak Sağlık Meslek Yüksek Okulu inşaatı neden durdu?
Yazı tarihi: 2 Ekim 2017 Pazartesi

İşte bu yazı üzerinden tam 3 ay geçti..

Ne oldu peki?

Bucak Belediyesi, Burdur MAKÜ ve Bucak Esnaf Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi arasında okul inşaatı için 3’lü protokol yapılmış..

Benim yazı üzerine Bucak Esnaf Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Sayın Ali Civan ‘’protokolün orijinalini kamuoyuyla paylaştı ve kendi kurumunun yükümlülüğünü ya da sorumluluğunu tamamladığını’’ söyledi ve sokak tabiriyle topu ayağından çıkardı..

MAKÜ Rektörü ise topu Bucaklı iş adamlarına attı..

Belediyeden ses çıkmadı..

Bugün tekrar inşaata gittim, tekrar fotoğrafladım ve şimdi tekrar soruyorum:




Bu inşaat ölü mü?

Hayır, ölüyse orta yerde kalmasın, bari cenazesi kaldırılsın..

Espri yaptık ama bu inşaatın sahibi yok mu?

Bu inşaatın sahibi devlettir kardeşim..

Şu olmuş, bu olmuş, meseleyi çözmez..

İşte önerim:

Protokol iptal edilir, devlet inşaata el koyar, yeni bir ihaleyle okul tamamlanır..

Böylece 2018 yılında inşaat biter ve 2019 yılına öğrenci alınır..

Bu inşaatın durumunu her 3 ayda bir gidip fotoğraflayacağım ve kamuoyuyla paylaşacağım..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: