12 Ocak 2018 Cuma

BEKAP (Bucak Eğitimde Kaliteyi Artırma Projesi) Açılışı Yapıldı..


Sağ olsunlar, yerel yazar olarak davet ettiler, ben de davete icap ettim..

Bucak İlçe Müftülüğü Konferans salonunda yapılan açılışa elbette öğrenci yoğunluklu katılım vardı ve oldukça kalabalıktı..

Tabii, bunda Sayın Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş’un gelmesi etkili olmuştur..

Açılışla ilgili haberleri yerelden ve genelden okursunuz, ben size gözlemlerime dayanan biraz magazinsi bilgileri aktarayım..

Bucak İlçe Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Sayın Yalçın Sezgin, şahane bir giriş konuşması yaptı ve finalinde BEKAP’ın faaliyetlerini anlatan video gösterisi oldu..

Baştan Sayın Bakan olmak üzere Burdur AK Parti Milletvekilleri Bayram Özçelik ve Reşat Petek ile Burdur Valisi; proje sunumu ve projenin hayata geçirilmesinde baş mimar olan Yalçın Sezgin Beye teşekkür ettiler..

Sayın Bakan açılış öncesi son konuşmacıydı ve tam bir üniversite hocası edasıyla, öyle de olduğunu kanıtlayan bilgi ve birikimle, hem proje üzerine hem de BİLMEK-OKUMAK eylemlerini bilimsel dille açıkladı..

Acaba ‘DÜŞ’e Yazdım’ ve ‘PLÜTON BİZE NEDEN KÜSTÜ?’ İsimli deneme kitaplarımı Sayın Bakana imzalı verebilir miyim, hayaliyle gittim ama nerden, mümkün olamadı..

AK Parti Burdur Milletvekili Reşat Petek bile yazdığı ‘’İHANET VE DİRENİŞ’’ isimli kitabını imzalı takdim etmekte zorlandı ki bana sıra hayatta gelmezdi..

Projenin sloganı ise ‘’BUCAK BU YIL ÇOK KİTAP OKUYACAK’’ şeklinde seçilmiştir..

Yerelden yazar olarak davetli Hasan Konu Hocam ve ben yan yana oturduk.

Bu arada Antalya’dan gelen bazı yazar arkadaşlara plaket verildi.

Hani ummadım değil, ‘acaba bizi de onura ederler mi?’ diye içimden geçmedi dersem yalan olur.. Ama olmadı, verilmedi..

Neyse artık, yaklaşık 6 aylık bir proje ya, herhalde bir ara düşünülür kanaatindeyim..

BEKAP içinde hangi etkinlikler var? diye sorarsanız:

Mayıs-2018 ayına kadar sinema, tiyatro, kitap fuarı, okuma yarışması gibi her türlü kültür ve sanat faaliyeti yürütülecektir..

Galiba Bucak İlçemizde eksik olan tarafımız böylece bir nebze de olsa kapanacaktır..

Düşünen ve emeği geçen herkese bir Bucaklı vatandaş olarak teşekkür ederim..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR




Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: