2 Ocak 2018 Salı

BAYRAMCILAR-REŞATCILAR siyasi savaşa devam edecekler..

Bana da yılın ilk yazısı böyle bir konuya nasip oldu..

Malumunuz geçen Pazar Günü, Burdur AK Parti 6.Olağan İl Kongresi gerçekleşti..

Sosyal medya platformu Facebook üzerinden yapılan paylaşımları derledim, topladım ve bir kanaate ulaştım:

2018 yılında da BAYRAMCILAR-REŞATCILAR siyasi savaşa devam edecekler..

İsterseniz sırayla bulgulara bir bakalım, daha sonra yorum-düşüncemi daha açık yazacağım..

Varan-1:
Eski Yönetici Ali Has, Facebook sayfasında bakın ne paylaşıyor:

Sayın Başbakanımız’a mozaik mermer’den yapmış olduğumuz dik duruşun simgesi, Arapça “Elif” harfimizi il başkanımız Volkan Mengi takdim etti..! Teşekkürler..

Altına bakın kim yorum yapıyor?

Bayram Özçelik: Güzel Bir Hediye. Teşekkürler

Eski AK Parti Bucak  İlçe Yöneticisi, Sayın Başbakana hediye hazırlıyor, AK Parti Burdur İl Başkanı takdim ediyor..

Şimdi ben soruyorum:

AK Parti Bucak İlçe başkanı dururken il başkanının vermesi ne anlama geliyor? Hem de içi mesaj dolu hediye..

Hani derseniz usul-yöntem, teamül gereği böylesi daha münasiptir, amenna..

Varan-2:
Eski AK Parti Yöneticisi yine başka bir paylaşımda bulunuyor:



Eski Belediye Başkanı, eski yöneticiler hepsi bir arada bulunuyor..

Bu grup için soruşturdum, araştırdım, parti önünden Burdur’a gidişte mevcut yönetimle beraber hareket etmemişler..

Bu mesaj nedir?

Hayır, ben mesajı okuyorum da, sizler anladınız mı?

Biz farklıyız, biz ayrıyız, biz özeliz anlamına gelmez mi?

Daha başka detaylar var ama gerek yoktur..

Gelelim şahsi yorum-düşünceme:

Valla Burdur ilinde Bayram Özçelik Bey, siyaseten çok güçlüdür bu bir..

Yeni Burdur İl Başkanı atamasında artık bu gösterge tescillenmiştir..

Burdur merkez ve ilçe teşkilatlarına tam hakimdir..

15 yıldır milletvekilliği yapmanın biriktirdiği bu siyasi gücü, 2019 yılına kadar sürdürür ama sonrası için Allah kelam belli değildir, bu da iki..

2019 yılında bir taraf kesin kaybedecek.. Yani Burdur siyasetinde hem REŞATCILAR, hem de BAYRAMCILAR olamaz..

En önemlisi Bucak İlçesindeki BAYRAMCI AK Partililer hiç umutlarını yitirmediler ve hep siyasetin ustalığını gösterdiler bu da üç..

Yaklaşık 6 aydır yeni yönetim var Bucak’ta ama BAYRAMCILAR gölge yönetim gibi her etkinlikte gövde gösterisi yapmaktan hiç geri durmadılar..

‘’Biz buradayız, bir yere gitmedik’’ mesajını her fırsatta, her platformda gösteriyorlar, tabii ki Bayram Özçelik Beyin direk-endirekt desteğiyle..

Benden bu kadar.. Gerisini siz değerli okuyucular düşünsün artık..

Bu arada 2018 yılının başta ülkemize, dünyamıza barış ve mutluluk getirmesini dilerim..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR




Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: