30 Mart 2016 Çarşamba

Bucak Belediye Başkanı Süleyman Mutlu’nun 2 yıllık muhasebesi..


Sayın Başkanım, beni biliyorsunuz, muhalifim ve Bucak ilçemizin daha güzel, daha yaşanabilir olması için siz de, ben de çalışıyoruz..

Gerçekçi muhalefet olacak ki önünüzü daha berrak, daha net görebilesiniz..

Neyi?

2 yıl önce Bucaklılara vaat ettiğinizden, neler gerçekleşmiş, neler gerçekleşmemiş..

Zaman su gibi başkanım!

Bugün Facebook sayfamı açtığım zaman karşıma 2 yıl önceki şu notum çıktı:

Saat 10 itibarıyla gittim, en temel vatandaşlık görevimi icra ettim, oyumu verdim ve huzurla eve geldim.. Seçimlerim güzel ilçeme ve yurduma hayırlı uğurlu olsun!!! 30 Mart 2014


Ben de hemen 2 yıl önce sizin dağıttığınız ve elime geçen vaatler broşürünüzü elime aldım. Hemen sayfalarını karıştırdım ve bir döküm çıkardım..

Yapılanlar:
1. Asfaltlama.. Hakikaten kangrene dönün bir meseleyi şıp diye çözdünüz, Bucak ana arterlerinde ve yan yolların asfalt işi tamamlandı..


2. Arıtma tesisi: Gözle görülmeyen ama Bucak için hayati önemde bir tesis tamamlandı..


3. Bucak konakları projesi başlandı ama bitmedi..



Yapılmayanlar:
1. Modern hayvan pazarı projesi..


2. Modern 1.sınıf belediye mezbahası projesi..


3. Organik ürünler pazarı projesi..


4. Spor kompleksi projesi..


5. Bucak Belediyesi kamyon ve tır parkı projesi..


6. Skate park projesi..



7. Bucak Kahveler mevkii alt geçit projesi..


8. Oğuzhan çarşısı projesi..



Başkanım, elbette normal belediyecilik faaliyetleri arasında sayılan birçok hizmet ve etkinlik vardır.. İşte parke taşı döşeme, işte sosyal belediyecilik adına çamaşırhane açma, işte aşevleri, işte yaşam evleri, işte yol açma gibi..

Başkanım, zaman göz açıp kapayıncaya kadar sürer derler ya, 5 yıl bir bakarsınız bitiverir.. 2 yıl geçti, kaldı 3 yıl..

Büyük yani mega projelerden hiçbiri daha gerçekleşmedi.. Mutlaka kalıcı ve büyük esere imza atmanız gerekiyor. İnsanlar ‘’ha bu eseri de Süleyman Başkan kazandırdı diyebilmelidir.’’ Ve hafızalara yerleşmelidir..

Benden bu kadar başkanım.. Umarım önümüzdeki 3 yıl için atacağınız adımlara bu yazım projeksiyon olur, böylece Bucak’ımız daha güzel, daha yaşanabilir kent haline gelir..


Ömer ÖZDAMAR (Yeni Sol Muhalif)
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: