12 Kasım 2014 Çarşamba

Facebook, AK Parti Bucak, Ahmet Uysal fenomeni..


Valla ben de bugün gördüm aşağıdaki linkini..

Oturdum, hepsini okudum, inceledim..

19 Ekim 2014 günü ilk iddiasını ortaya atıyor..

Kim Ahmet Uysal?

Ne diyor?

‘’Bugün Bucak Ak Parti ilçe teşkilatında 5. Olağan ilçe kongresinde delege seçimi yapılacak. Bu sebeple delege seçiminde parti üyeleri oy kullanıp delegeleri seçecek. Ancak bu seçimden ilçe teşkilatı hariç hiç bir üyenin haberi yok. Acaba bu seçimde nasıl bir oyun oynanıyor anlamış değilim..’’

İşte bu iddiaya AK Parti Bucak yöneticileri ve diğerleri cevap veriyor..

Ahmet Uysal, 08 Kasım 2014 günü 2.kez düğmeye basıyor ve şu iddiayı orta yere koyuyor:

‘’Bilindiği üzere sayılı günler kalan Bucak AK parti ilçe başkanlığı seçimi ne olacak diye herkes düşünüyor. Ama bu seçimde bucak ak parti teşkilatı hızla yıpranıyor. Teşkilatı'n içerisinde bulunan bazı kişiler kulislere başladığı duyuluyor.Tabi bazı insanlarda yeni yönetimde yer alırsam Ben bu siyasetten nasıl rant elde edebilirim düşüncesiyle hareket eden insanlar da çıkacaktır her seçimde olduğu gibi. Tabi bu insanları bucak halkı biliyor Görüyor ve Konuşuyor. Bizde konuşmaya devam edeceğiz!’’
İşte bu iddia karşısında herkes ama herkes cevap veriyor. Tabii ki esas bombayı 11 Kasım 2014 günü patlatıyor ve şunları iddia ediyor:

‘’ İşte gerçekler. Bucakta ak parti yönetiminden hiç kimse Allah rızası için siyaset yapmıyor. Anca yönetimdeki bu kişiler ceblerini doldurma yarışında . Hiç kimse Vatandaşa kulak vermiyor. Yönetimdeki kişiler kamu ihalenin peşinde koşarak bir yarış içerisinde OLDUĞUNU hissediyor galiba. Bucaklı vatandaş bunu bilmiyorum sanıyorsunuz. Vatandaş herşeyi biliyor ve görüyor’’

Buna 17 yorum yapılıyor: İşte o yorumlar:


·         Ramazan Talayman Bucaklı herşeyi görüp bildiği için %65 oy verdi ahmedim,doğru söylüyorsun...
Ibrahim Uyanık Bu arkadaş kimse beni etiketlemeyi bıraksın..
Dün, 19:03 · Beğen · 2
Ibrahim Uyanık Ben senin istediğin İbrahim Uyanık değilim:))
Dün, 19:05 · Beğen · 3
Ahmet Uysal Say'ın Ramazan Talayman ak parti gerekeni yaptı ve yapmaya devam ediyor. Bucakta kazanacak tabi hatta Türkiye'de de kazanak ama ben orda Değilim. Ben sadece bucakta ak parti yönetiminin içerisindeki Kişilerin nasıl para kazandığını merak ediyorum. Bende ak Partiliyim. Ama yönetimdeki gibi rant sağlamak için uğraşmıyorum . Bu farkı görmen gerekir.
Dün, 19:19 · Beğen · 3
Celal Öztaş Sizin gibi art niyetli insanlara cevap vermeye değmez,sende ihalelere gir ve zengin ol,,bacağından tutanmı var,,,herhalde bizden kalan bir kuyruk acın var,,sosyal medyada şirketimizin ismini karalıyorsan,,bunu Hukuki yollardan araştırarak hakkında dava açacağım,,Oğluma gelince,,biz o davalardan 2008 yılında beraat ettik,,kısacası;sana cevap vermeye bile değmez ama,,,Köpekler tanımadıkları ve bilmedikleri insanlara havlarlar...it ürür kervan Yürür,,,
21 saat · Beğen · 15
Abdülkadir Çalışkan Seni tanımıyorum muhtemelen sizde beni tanımıyorsunuz. Bir partiyi veya topyekün bir yönetimi karalayacak kadar ya bilgiye sahipsiniz veya mantığınız çamur atmak tutmazsa da iz bırakmak. Bende mensubu olmaktan onur ve gurur duyduğum Ak Partinin ilçe teşkilatındayım. Mütteki iftirasını ispatla mükelleftir. Yönetimdeki hiçbir arkadaşımın gayesinin hizmetten gayri olduğunu düşünmüyorum. Elbette her teşkilat mensubu paylaşımınıza gerekli tepkiyi gösterecektir. Şahsen ben diyorum ki Zerre Allah korkunuz varsa bu asılsız ve temelsiz ithamınızdan dolayı size hakkımı helal etmiyorum.
20 saat · Beğen · 9
Ali Has Ya bırakın bu işleri..!! Ak Parti bucak ilçe Teşkilatı'nın güzel çalışmalarını karalamaya çalışan bi vatandaş... Kuvvetle muhtemel belli ki Celal Öztaş ın dediği gibi bi yerden kuyruk acısı var..!!! Çıkar kokusu..!! Sıkmayın canınızı.. Niçin diğer siyasiler eleştirilmiyor..? Çünkü meyve veren ağaç taşlanır..!!
19 saat · Beğen · 8
Ibrahim Uyanık Benimi ariyor dersin Ibrahim Uyanık 
19 saat · Düzenlendi · Beğen · 1
Orhan Kuş ya siz bilirsiniz arkadaşlar cevap yazıp durmayın adamların derdi çamurluk başka bir şey değil olmayın muhatap.silin listelerinizdende engelleyin gitsin.güya ak partiliymiş ama taktiğini kemalın chp sinden öğrenmiş...doğan görünümlü serçe o da olmaz yani ne idü belli değil bişi.
19 saat · Beğen · 5
Ibrahim Uyanık Muhtemelen seni arıyor emmi:))
Ahmet Uysal Sizlerde aynısınız. Halkın içine çıkıpta bu millet ne diyor diye dinlemiyorsunuz. Sorun bakalım belediyenin Kıyafet ve mobilya sı kimden alınıyor. Sorun bakalım belediyenin gıda Tarzı malzemeleri kimden alınıyor. Sorun bakalım belediyenin elektirik su malzemesi kimden alınıyor. Siz siyaseti işinize geldiği gibi yapıyorsunuz. Recep Tayyip Erdoğan gibi siyaset yapan yok aranızda ve olmayacakda. Belediyeyi kendilerine peşkeş çekiyor bazı arkadaşlarınız ve sizde onları savunuyorsunuz. Tabi bunu size söylemediklerinden dolayı savunmanızı yaptınız. Sorduklarımı öğrenin birdaha yorum yapın.
Orhan Kuş Bir cümle yeter sözden anlayana, Destan yazsan fark etmez laftan anlamayana. 

Hz.Mevlana
15 saat · Beğen · 3
Okan Kara Çamur atmaya bi agiz yeter ama kanıtlamaya belge yeter ahmet uysal!! Bisey bildiğin yok ama her insanda olduğu gbi agzin var ve çamur atıyosun!!!! Gel bi bak memleketine neler neler yapiliyor ... Bucakli olmamama rağmen bucak insanini akparti yönetimini tanidiktan sonra sevdim.. Gecesini gunduzune katan süleyman mutlu ... Emrullah ünal sizin için calisiyor .. Sen sağda solda gezip millete çamur atarken o insanlar hizmet ediyor hizmet getiriyor ... Bende akparti gonullusuyum akparti teskilatindayim ve bununla gurur duyuyorum ... Bu iftiralarin benide kapsiyo .. Ama bi laf var bi lafa bakarim lafmi diye bide ........... Gerisini anlamissindir umarim seviyene inmek istemiyorum...
15 saat · Beğen · 4
Cemal Acar Her kimsen 
1 beni neden etiketledin
2 Oztaslar firmasinda dokuz sene calistim bir sikinti gormedim sadece bucakta degil ulkemizon degisik yerlerinde faaliyet gosteeren bizzat ilcemizitemsil eden bir firma olarak ostaslar gruba tesekkur ederim ayrica bucak devlet hastanesi partililere verilse idi sivas li bir firma guvenligini ve camasir hanr hizmetlerini almazdi bu da kucuk bir ornek 
3 Ak partiliyim diyorsun oyleyse sosyal medyadan camur atma gibi bir etik disi bir hareketi yapmadan bizzat gel partimiz herkese acik derdini anlat
8 saat · Beğen · 2
Nuh Özdaş Cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır
8 saat · Beğen · 4
Mustafa Nanecioğlu Kimsenin kimseyi zan altında bırakmasına karalamasına gerek yoktur.
7 saat · Beğen · 5
Seyit Ali Keleş bucakda okuyan öğrenciler olarak ak parti yönetiminden gençlik kollarından razıyız ne istesek ne söylesek yaptılar ve yapıyorlar derdimizi dert edindiler ak parti yapılanmasının altında tüm bucak'ı ve bucak'a okumaya gelen öğrencileri kucaklayan bir belediye başkanınız ilçe başkanınız gençlik kolları başkanınız var bucaklı olarak gurur duymalaısınız ilk geldiğimizde bucak ve bucaklılar soğuk diyorduk ama böyle güzel insanları tanıyınca bucakı ve bucaklıyı kendi memleketimizde anlatıyoruz. adem abi gibi ali abi gibi hüseyin abi gibi ve güzel yürekli süleyman mutlu gibi insanların bulunduğu bir yapılanmaya attığınız çamuru şiddetle kınıyorum. bucakda hangi vatandaşa hangi esnafa bu teşkilatdaki büyüklerimizin adıyla gittiysek hep hoşgörüyle karşılandık allah razı olsun.
4 saat · Beğen · 6
Muhammet Emin Erbil Akparti yonetimi bitti oztaslar sirketi bitti sira belediye ye geldi Ahmet Uysal kardes sen ilk once kendini bir incele annene babana bir sor bakalim nasil olmussun nasil dogmussun sana ne yedirmislerde icirmislerde boyle olmussun bu soylemlerin agir iftira ve kul hakki yarin bunlarin altindan kalkamazsin
1 saat · Beğen · 5
Ahmet Uysal Muhammet bey kul hakkının ne olduğunu biliriz. Senin bu söylemlerinle sen kul hakkı na girmiş oluyorsun. Daha belediyeyi açıklamadım bile ama biraz araştırdım satın alma memuruymuşsun. Yani alımları sen yapıyorsun. Ama seninse bi suçun yokki sana al derler sende alırsın. Sana al diyenler ne diyecek bakalım yarın yazacağım yazıya.
Bilal Akyol Delinin biri kuyuya bir taş atmış bin akıllı çıkaramamış , Muhammet Emin Erbil yarını bekleyelim ne çıkaracak yine , fuatavni gibi oldu adam ili günde:)
26 dk. · Beğen · 1
Bucak Zeybek Valla kardeşim bucaktaki yöneticilerin ne ceplerini doldurdukları var ne de bucaka bir faydaları var. işi bilmeyen adamı getirirsen ne ileri gidersin ne geri k.b ama cebini bile dolduramayan yöneticiler hakim bucaka 

Şimdi sıra bana geldi..

Bucaklı bir sokak gazetecisi-yazar olarak elbette yazılanlar dikkatimi çekti ancak anlayamadığım bazı hususlar vardır:

1. Ahmet Uysal sahteyse ya da meczupsa neden resmi partili, partisiz herkes laf yetiştirmeye ve cevap vermeye çalışıyor?

2. Ahmet Uysal, paralelci mi, değilse neci?

3. Daha yazılı hiçbir belge açıklamadan bu kadar gürültü kopartması neden?

4. Özellikle bir şirket grubunu hedef alması neden?

5. Yazılı belgeleri seçimler yaklaştıkça mı ifşa edecek?

Dışarıdan birisi olarak izlenim ve yorumum şöyledir:

Bu kişi Bucak AK Parti’yi bilen, tanıyan hatta çalışan olması gerekir. Çünkü belediyenin alım-satımına kadar her şeyini biliyor..

Tamam, muhalif gazeteci-yazarım ve daima adalet, hak, hukuk derim ama parti içinde ne olup bittiğini, parti yöneticiliği gücüyle kimlerin rant elde ettiğini, nasıl bilebilirim. Ancak içeriden birisi ifşa ederse ben ve kamuoyu haberdar olur.

Valla Ahmet Uysal’ı sıkı sıkıya takip edeceğim. Bakalım eli hakikaten güçlü mü yoksa poker tabiriyle blöf mü yapıyor?

Şu kadarını söyleyebilirim, benim de kulağıma bazı iddialar geldi ama sadece iddiadır.. Belgesi olmadığı müddetçe iddianın hiçbir hükmü yoktur.




Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: