12 Ekim 2009 Pazartesi

Burdur-Bucak Kahveler Kavşağı...




Yer Burdur ili Bucak ilçesi Kahveler kavşağı (Mevkii)

Burdur-Antalya karayolunun Bucak istikametine dönüş verilen yerdeki Aziz Nesin’lik bir durumu aktarıyorum.

Şimdi fotoğraflarla kanıtladığım yerin ana yolunda yaya geçidi var. Bucak yoluna geçişte yok ya da unutulmuş.

Ana yolu ışıkların yardımıyla yaya geçidini kullanarak geçiyorsun ama Bucak istikametindeki yola geçmek için uçmak gerekiyor.::)))

Yahu yaya geçidi yoksa ne yapacaksın?

Şimdi bu yol hikayesi çok derindir. Burdur-Antalya ana yolundan Karayolları sorumlu oluyor. Diğer tali yoldan Bucak Belediyesi sorumlu oluyor.

Karayolları ana yola geçişler için yaya yolu yaptım. Ama tali yola yapmadım. Çünkü beni ilgilendirmez diyebilir…

İyi de arkadaş, kim yapacak bu yaya yolunu?

Bu yoldan her gün onlarca sayıda çoluk çocuk geçiyor.

Bakalım, bu Aziz Nesin’lik yaya geçidi nasıl çözülecek?

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/11 Ekim 2009/Burdur-Türkiye

‘’Dünyamızı sorularımızın cesareti ve yanıtlarımızın derinliğiyle önemli kılarız. (Carl Sagan)’’

Siz hala kitabımı almadınız mı? O zaman adresi veriyorum:

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=439776

http://www.idefix.com/kitap/normal-otesi-ask-omer-ozdamar/tanim.asp?sid=UMSURS3EM4WBRLD0UYO8

Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: