11 Eylül 2012 Salı

Bucak'ta Sela Okunması Meselesi..



Sayın Ali Has (AK Parti Gençlik Kolları Başkanı) gündeme getirdiği konu hepimizi çok ilgilendiriyor ve ortada bir sorun bulunuyor..

 

Öncelik Ali Has Kardeşimize baş sağlığı diliyorum ve Bucaklı hemşerilerimizi yakından alakadar eden bir hususu gündeme taşıdığı için teşekkür ediyorum..

 

Allah kimseye göstermesin ama başımıza gelince anlıyoruz ki bir yakınımızın vefatı halinde ‘SELA’ verdirmek tabiri caizse devlet meselesi haline gelmiştir (Ali Bey’in ifadelerinden anlıyoruz)...

 

Elbette çare üretmek, yol göstermek zorundayız..

 

Ben şu çözüm önerisini sunuyorum:

 

Bucak İlçe Müftülüğü ‘sela’ verecek imamların aylık nöbet listesi hazırlar ve müftülük binasının dışına ilan panosuna asar.. Cenazesi olan kişi müftülüğe gider, listeye bakar ve cep telefonundan ulaştığı imama ‘sela’ metnini iletir ve  işlem biter.. Gerekirse ‘sela’ için merkezi ses sistemi devreye sokulabilir ama bence gerek yoktur çünkü belediye hopörlerinden ilan ediliyor zaten..

 

Vatandaşımızın acısı vardır, bir de böyle basit bir sorunla boğuşmasın lütfen!

 

Bucaklı vatandaşlarımız adına konuyu ben de gündeme getiriyorum ve Sayın İlçe Müftümüz’ün konuya duyarlılık göstereceğine, mutlaka makul bir çözüm bulacağına, yürekten inanıyorum..

 
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: