3 Aralık 2014 Çarşamba

Ilımlı İslam Devleti Cumhuriyetine koşuyoruz..


Şaka gibi başlık ama maalesef durum vahimdir..

Geçmişte şu oldu, bu oldu, hiç girmeyeceğim. Ama daha yeni duyduğum, okuduğum, izlediğim bu haber zihnimin dibine ateş gibi düştü..

Eyvah dedim içimden.. Gerçekten kafayı takmışlar ve bu yola baş koymuşlar..

Neyse ben size haberi hiç oynamadan aynısını aktarayım, sonra ana düşüncemi paylaşayım..

19.su düzenlenen ‘Eğitim Şurası’nda, MEB Nabi Avcı’nın gündemde olmadığını söylemesine rağmen “Okul öncesi eğitimde, kızlar ve erkekler ayrılsın” önerisi komisyondan geçti. Kabul edilen önergeye göre:

-Kız ve erkek okullarının ayrılması

-Yemek duasının zorunlu tutulması

-Peygamber hayatı, Kur’an-ı Kerim derslerinin verilmesi

-Allah sevgisi, Peygamber sevgisi, cennet ve cehennem konularının işleneceği Değerler Eğitimi dersinin verilmesi.

Komisyonda ayrıca özel imam hatip liselerinin açılması da konuşuldu. Bu önergenin de Genel Kurul’da görüşülmesi kabul edildi.

Gelelim fasulyenin faydalarına.. Her ne kadar MEB Avcı, bunun tavsiye kararı olacağını söylese de, 4+4+4 eğitime geçilmesi aynı şekilde tavsiye kararıydı ama bir anda meclis kararı oluverdi.. Yani bu ifade gaz alma ve zaman kazanma taktiğidir..

Ya arkadaş, 4-5 yaşındaki çocukları ne yapacaksınız?
Daha onların bilinci gelişmedi, oyunla ve somut göstergelerle (boyama, resim gibi) hayat öğretilmeye çalışılıyor.. Soyut ifadelerle neyi öğrenecekler ve bilinçlenme evresine hazırlanacaklar..

Şeytan, melek, cin deyince 4-5 yaşındaki çocuğa neyi ve nasıl göstereceksin?

Hem ne demek erkek ayrı, kız çocuğu ayrı..

O dini eğitim modeliyle yetişen kız çocuğu ileride erkekle müşterek hangi işi yapar.. Örneğin kadın doktorsa erkek  hastasına bakmaz, çünkü namahremdir, günahtır, verilen eğitime göre haklıdır da.. Halen bir çok okulda erkek öğretmen odasıyla, kadın öğretmen odasının ayrı olduğunu biliyorum, çünkü gördüm..

Ehee tüm sosyal hayatımız dini kurallara göre yeni baştan dizayn edilecek ha..

Yahu çocuk 11-12 yaşına gelsin, bilinçlenme dönemi başlasın; hangi dini dersi vereceksiniz  o zaman verin.. Kaldı ki bu ‘zorunlu din dersi’ kararı bile AİHM’den kaç defa döndü ya, tabii uyan kim..

Neyse uzun lafın kısası ben artık iyicene ikna oldum.. 2023 yılında yepyeni bir Türkiye olacak..

Ne olacak?

Nur topu gibi ‘’Türkiye Ilımlı İslam Cumhuriyeti’’, yaşam dünyamızda yerini alacak..


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: