28 Nisan 2011 Perşembe

Burdur’da bir bürokrat ataması ve ilginç başka detaylar…



Önce internette dolaşırken rastladım. Neye? Şu başlığa:

Türkiye'nin İlk Bayan İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Burdur'da Göreve Başladı.

Vay be! Hem de Türkiye’de bir ilk…

Yahu kim vardı önceden bu görevde diye sordum kendime…

İbrahim Şimşek ismini anımsadım…

Kimdir İbrahim Şimşek Bey?

2005 yılında Burdur İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine getirilmiş bürokrattır…

Başka?

Akrabası…

Kimin?

Sıkı durun şimdi?

2002, 2007 yıllarında AK Parti Burdur Milletvekili ve 2011 yılında AK Parti Burdur Milletvekilliği 1.sıra adayı… Evet, aynen bildiniz, Sayın Bayram Özçelik Bey…

Ne oldu şimdi?

Valla şaşırdım.

Niye?

Yahu Sayın İbrahim Şimşek, AK Parti Burdur Milletvekili aday adayı oldu, temayül yoklamasında en yüksek oy alarak 336 AK Parti delegesinin teveccühünü kazandı…

Ehee sonra?

Hem aday olamadı, bu yüzden vekillik beklentisi gitti, hem de 2005 yılından beri oturduğu koltuk da gitti…

Son olarak kendi web sitesinde 17.04.2010 tarihinde yazdığı bir makalede bakın çok manidar bulduğum neler demiş, İbrahim Şimşek Bey?

Hak yemekten kork. Dünyanın başka bir yerine ve öteki aleme götürebileceğin tek şeyin temiz bir ahlak ve vicdan olduğunu unutma…

Nedir bu şimdi? İntikam mı? Ödül mü? İhtirasların dansı mı?

Ben bilemedim arkadaş! Çok karmaşık ve girift bir hikaye var orta yerde…

Gelelim AK Parti Burdur Milletvekili 2.sıra adayı Sayın Hasan Hami Yıldırım Beye…

Meğer diğer görevlerinin yanı sıra İzmir SİT Kurulu Başkanı imiş… AK Parti’den Burdur milletvekili adayı olması nedeniyle aylardır kurul toplanamamış ve dosyaların dağ gibi yığıldığı ortaya çıkmış. Projeler mecburen askıya alınıyormuş. Eski evlere tamirat bile yapılamıyormuş. Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, kurulun aylardır neden toplanmadığını araştırmış. Ortaya çarpıcı bir sonuç çıkmış. Kurul Başkanı, Bayındırlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Hasan Hami Yıldırım, görevinden istifa etmiş ve AK Parti’den Burdur milletvekili adayı olmuş...

Hasan Hami Yıldırım Bey, cayır cayır Bucak İlçesinde tanıtım yapacağım diye uğraşırken; İzmir SİT kurulu, dağ gibi birikmiş dosyalar ile toplantıya beklemiş ama nafile… Ne gelen varmış, ne de giden…

Yerel gazetelerde ve dağıtılan tanıtım broşürlerinde Hasan Hami Yıldırım Bey ile ilgili bir ayrıntı daha dikkatimi çekti. Tanıtımın ilk cümlesi ‘1963 yılında Bucak Taşyayla köyü’nde doğdu’ diyor ve hemen 2.cümlede ise ‘ODTÜ Mimarlık’ yazıyor… İyi de İlkokul, ortaokul, lise öğrenimi yok mu acaba? Neden direk Üniversite yazılmış? Muhtemel bir Burdur vekilimiz ilkokulu, ortaokulu, liseyi nerede okumuş? Merak ettim ve kamuoyu da bilmek ister…

Ömer Özdamar
Bucak-BURDUR

Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.
Yorum Gönder