23 Ağustos 2009 Pazar

Papa müslüman olmuş!


- 12 Eylül öncesinde İstanbul Ülkü Ocakları Başkanıı olan Mehmet Kocabaş, PKK’nın medya uzantısı olan ROJ TV’de yayınlanan bir programa katılmış

- Bir köşe yazarımız Rojin ile Ajda’nın Türkiye adına Eurovision şarkı yarışmasına katılmasını ve Türkçe-Kürtçe düet yapmasını istemiş…

- İmralı’dan 90 gün süreyle müzakere isteyen mesaj gelmiş…

Sonra ne olmuş?

Vatandaş sersemlemiş…

Neden?

Arkaya, arkaya gelen ve gözünün içine sokulan şok haberler karşısında…

Çok güldüm ama…

Neye mi?

Sevgili Okuyucumuz bir yorum yapmış ama müthiş ya…

Bakın İsmail Koç ne demiş?

Bakalım daha neler göreceğiz. Yakında Aziz Yıldırım da GS TV'ye çıkarsa hiç şaşırmayalım.

Bu ince espriye çok güldüm!

Ama espri deyip geçemeyin, içinde ne mesajlar yatıyor ha…

Esas haber bombasını ben patlatıyorum!

Papa, Müslüman olmuş!

Şaşırmadınız değil mi?

Galiba son 1 aydır, elbirliğiyle bize şaşırmamayı öğretiyorlar.

İnsan beyni de bilgisayar beyni gibidir. Hafızası gereksiz dosyalarla dolan bilgisayar donar kalır, algılamaz, çalışmaz…

İnsan beynine de sabah akşam o kadar çok ıvır zıvır dolduruyorlar ki en son sonunda artık olup-biten her şeye kayıtsız kalırız ve şaşırmaz hale geliriz…

İşin özü bundan sonra da olabileceklere şaşırmamaya hazırlıyorlar gibi geliyor bana…

Kim?

Ne bileyim ben?

Onu da siz bulun canım!

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/23 Ağustos 2009/Burdur-Türkiye

‘’Dünyamızı sorularımızın cesareti ve yanıtlarımızın derinliğiyle önemli kılarız. (Carl Sagan)’’

Siz hala kitabımı almadınız mı? O zaman adresi veriyorum:

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=439776

http://www.idefix.com/kitap/normal-otesi-ask-omer-ozdamar/tanim.asp?sid=UMSURS3EM4WBRLD0UYO8

Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: