10 Ekim 2023 Salı

NE OLDU ŞİMDİ?


 

NE OLDU ŞİMDİ?

‘’SİYASETTE STRATEJİK HATA’’ başlıklı yazım sonrası ortalığı yıkan, bağırıp çağıran, haksızlık yapıldığına dem vurulan bolca yorumlar ve mesajlar alındı..

Karşı çıkışın omurgasını oluşturan argümanlar:

‘’BUCAKLI HAKKINI SAVUNDU’’

‘’14 BİN OY ALAN HÜLYA HANIMIN HAKKINI YEDİRMEYİZ’’

Ben de hülasa olarak ne diyorum?

‘’Ne Bucaklının hakkını savunabildiniz ne de Hülya Hanımın hakkını alabildiniz..’’

SEBEP OLARAK:

‘İlçe başkanı ve belediye başkanı; siyasette stratejik hata yaptı’ görüşünü ortaya koydum..

Peki, ne oldu sonra?

Anlamak isteyen anladı, anlamak istemeyen anlamadı..

Oysa ben de Hülya Hanımın 14 bin oyunun karşılığını alması için ne yapılması gerektiğini anlattım ve yapılmadığını gördüm ki, belediye başkanı ile ilçe başkanına eleştiri getirdim..

Yorumlardan, mesajlardan şunu anlıyorum:

Seçilen Burdur İl Başkanı, Bucaklıları bu tutumu alma da mecbur bırakmış, hatta ortaya tehdit bile savrulmuş..

Ancak büyük tepki alan eleştiri yazımın üzerinden 1 hafta bile geçmeden; hayat, kimin haklı olduğunu kabak gibi ortaya çıkardı..

Bucak İlçe Başkanı ve yönetimi dün (9 Ekim 20023) Burdur merkeze giderek:

Bucaklıların hakkını vermediği iddiasıyla karşı çıktıkları, BURDUR CHP İL BAŞKANI KADİR KOÇ’u tebrik ve beraber çalışmayı deklare ettiler..

NE OLDU ŞİMDİ?

Ben hala eleştirimin arkasındayım, eleştiriye karşı çıkan ve haksız bulan; geriye dönüp yaşananları bir sorgulasın, muhtemelen doğruya ve gerçeğe ulaşacaktır..

Yeni yazımda görüşmek üzere sağlıklı ve sevgiyle kalın..

Sosyal medya adreslerim:

İnstagram:  @omerozdamar

Facebook: https://www.facebook.com/omerozdamar62

Tiktok: https://www.tiktok.com/@omerozdamar15

 

SOKAK GAZETECİSİ

Bucak-BURDUR

 

Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: