21 Aralık 2019 Cumartesi

Veda Yazısı




NNC MEDYA ailesinde köşe yazarı olarak takriben 4 yıldır yer aldım..

Yerelde yazacak bir mecra bulması köşe yazarı için çok önemlidir..

Sağ olsunlar önce AKÇA Gazetesi, sonra NNC Medya bana bu imkanı sağladılar, köşe verdiler ve duygularımı-düşüncelerimi yansıttım..

Yerel siyasette ‘’SOKAK GAZETECİSİ’’ logosuyla hep inandığım yazılar yazdım..

Elbette sözcüklerle, cümlelerle:

Hep mazlumun yanında durdum,
Hep güçsüzün derdini anlattım,
Hep haklının arkasına, haksızın önüne geçtim..

Bazen anlayana İRONİ yaptım,
Bazen anlamayana RACON kestim,
Bazen dibe yakın olanları iyice AŞAĞI ittim..

Asla birisi için algı yapmam,
Asla birisi için tetikçi olmam,
Asla birisi için paravan durmam,,

FETÖ’nün etkin olduğu, herkesin titreyerek yazı yazdığı yıllarda bile dilim döndüğünce, aklım erdiğince fikir-düşünce ve yorum yazmaktan geri kalmadım..

Değiştim mi?

Hem de çok..

Çünkü zaman karşısında hem düşünceler, hem de görünümler değişmeye mecburdur..

Değişmedim diyen sadece kendini aldatır ve değişim karşısında direnmek beyhude çabadır..

Bazen çok kızan oldu,
Bazen çok seven oldu,
Bazen çok küçümseyen oldu,
Bazen çok yücelten oldu ancak gerçek olan yazarların bu sıfatlara maruz kalması kaçınılmazdır ve kaderidir..

NNC Medya’daki köşe yazarlığıma veda ettiğimi ilan etmek üzere kaleme aldığım bu yazıyı aynı zamanda dertleşme yazısı gibi oldu..

Herkesten hakkını helal etmesini isterken benden yana herkese hakkım helaldir..

NNC Medya’ya çok ama çok teşekkür ederim. Çünkü zor durumda kalsa bile, olanca baskıya maruz kalsa bile çoğu kez yazılarıma yer verme cesaretini gösterdi. Benim açımdan yerel medyanın yüz akı oldu. Bundan sonraki yıllarda da hep başarılı olmasını canı gönülden dilerim..

Yazar Ömer Özdamar
Bucak-Burdur


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: