2 Aralık 2019 Pazartesi

Bucak Belediye Oğuzhanspor Sorunsalı ve Çözümü..



Bilenler, takip edenler, beni okuyanlar Bucak ilçemizin köklü kulübü Bucak Belediye Oğuzhanspor hakkında en son geçen sezon bitimi yazdım ve bir daha hiç bu konuya girmedim..

Neden?

Çünkü iflah olmaz şekilde siyasetin kolları ağ gibi kulübü sarmış, bence kurtuluş ümidi de kalmamıştır artık..

Yazın sonlarına doğru yeni başkan ve yönetim oluşturulurken gelen telefonlarda sorduğum soru şudur:

‘’Transfer yapıp şampiyonluğa mı oynayacaksınız?’’

‘’Yoksa gençlerle yola devam edip gelecek yıllarda şampiyonluğa mı hazırlanacaksınız?’’

Verilen yanıt:

‘’Şampiyonluğa oynayacağız’’

Hemen ilave sorum şuydu:

‘’Parasal konular çözüldü mü? Mali yapı düzeltildi mi?’’

Aldığım karşılık ‘EVET’ olunca ‘kolay gelsin, ‘Allah yardımcınız olsun’ demek dışında sözüm kalmadı..

Sezon başladı, hızlı bir transfer atağıyla takım kuruldu. Bu arada yeni seçilen başkan istifasını sunarak geri Antalya’ya intikal etti..

Derken mevcut başkan, görevi devraldı, aynı hızla transfer harcamaları devam etti..

Maçlar başladı, ‘’Büyük başkan, yaşa başkan’’ sloganları ortalığı inletti..

3-4 hafta geçti, ne olduysa oldu, Bucak Belediye Oğuzhanspor neredeyse iflasını ilan etti..

Nasıl?

Profesyonel futbolcular alacaklarını ve maaşlarını alamadıkları için önce antrenmana çıkmadılar, sonra maça çıkmadılar ve en sonunda takımı bıraktılar..

Ha keza teknik direktör ayrıldı, gitti..

Ne olacak şimdi?

Hemen siyasetin o bilinen ağı hemen devreye girdi. ‘Hiçbir şey yok, her şey yolunda, gençlerle devam’ fikrini; Bucaklı vatandaşlara empoze ettiler ve yerel medya vasıtasıyla her yere yaydılar..

Oysa gerçek bambaşkaydı. Kulüp iflasın eşiğinde, tüm paraları mahkeme kararıyla bloka edilmiş durumda olup tek bir kuruşu kalmamıştı..

Bu siyasi ayak oyunu devam etsin diye herkesin kör-sağır-dilsiz rolüne bürünsün talebi toplumun büyük kesiminde ağır basıyordu..

Fakat uslanmaz SOKAK GAZETECİSİ var ya, her şeyi bozuyor..

8-2’lik ağır mağlubiyet sonrası Tİ’ye alarak başkanı ve var olan düzeni protesto ettim..

Sosyal medya Facebook üzerinden ne demişim?

‘’Karaman Bld. 8 : 2 Bucak Bld. Oğuzhan Abooo, ne olmuş lan böyle?’’

Bizim süper başkanımız çok alınmış ve kapasitesi doğrultusunda ne varsa içini dökmüş..

‘’CAHİL’’ demiş ya, beni ziyadesiyle övmüş aslında..

Neden?

Benim ömrüm boyunca cahillikle geçti çünkü öğrenme hiçbir zaman bitmedi bende, inşallah ölünceye kadar bilme-öğrenme isteğim tükenmez..

Sayın Başkanın ifadeleri beni hiç rahatsız etmedi fakat bilgili-görgülü-eğitimli sandığım ancak zırzır cahil ne çok insan varmış..

Bucak ilçemize yakışan başkan buysa benden yana eyvallah..

‘Her toplum layık olanla yönetilir’ diyorum ve bu mevzuyu kapatıyorum..

Yazar Ömer Özdamar
Bucak-Burdur



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: