2 Aralık 2019 Pazartesi

Bucak Belediye Oğuzhanspor Eski Başkanının Basın Açıklaması..



Oğuzhanspor Kulüp başkanı Ali Topay’ın geçtiğimiz günlerde yaptığı yazılı basın açıklamasını ardından Eski Başkan Hüseyin Çetiner, basın açıklamasında bulundu.

İşte o açıklaması:
 “ Öncelikle Genç yönetici arkadaşımızın yapmış olduğu açıklamayı bilgisizliğine ve amatörlüğüne veriyorum. Yönetici arkadaşımız bir rakamlardan bahsediyor. Halk bu rakamları bilmez eğer tam olarak rakamları açıklayacaksa. Bu kulübü ne kadar borca soktular, ne kadar oyuncu aldılar, ne kadarlık teknik direktör aldılar. Bunları ödeyemeyince ödemeye bütçeleri yetmeyince oyuncular üzerinde şöyle bir algı oluşturdular. Örneğin bizim paramız var ama kulüp başkanı icraya verdiğinden dolayı ödeyemiyoruz. Böyle bir algı oluşturup bu zamana kadar kulübü getirebildiler. Zaten eğer kulüp bu haftaya kadar geldiyse yine benim sayemde oldu. Gelelim geçen senelere malumunuz ben kulübün 3. Genel kurulunda aday çıkmadığı için 2 sene önce bu görevi üstlendim taşıdığım misyon klübü 61 yıllık ismini taşımak ve her sene sonunda futbolculara OĞUZHANSPOR da kimsenin parası kalmaz olgusunu yaşatıp başarılı veya başarısız olmayım bir sonra ki yönetime ter temiz bırakmak. Bir şekilde şehrin önde gelenlerinden aldığımız vaatlerle lige başladık ama vaatlerin hiç biri olmadı ama ne şekilde olursa olsun ligde kaldık ve o misyonu yaşattık OĞUZHANSPOR da kimsenin parası kalmaz. 2. Döneme gitmemizi de asıl nedeni bu idi. 2. Dönemde yönetime aldığım adamlar (?) yola çıktık güçlü sponsor anlaşmaları bulup güçlü bir kadro kuruldu ama ne yazık ki sponsorumuz ekonomik durumundan dolayı söz aldığımız meblayı alamadık. Ama Türkiye Kupasında ki başarımız ve şahsi teminatlarım sayesinde takım dağılmadı devre arasında kongre yapıp daha yüksek bütçeli bir yönetim gelmesi yönünde karar alındı ama işte adam diye yönetime yazdırdığım şahsiyetler arkamdan oyun çevirip ismini açiklamadıkları bir para babası bulmuşlar ben istifa edersem klübe 1 milyon para getirecekmiş içlerinden bir de kukla başkan bulup utanmadan bana teklif ettiler içeride binlerce lira teminatım olduğu halde bir saniye bile düşünmeden kulübün menfaatleri doğrultusunda istifa kararı aldım. Ve geçen süreç malumunuz Klüp tarihinin en rezil günleri şimdi soruyorum klübü 300 bin resmi borçlandırmaya hiç utanmadınız mı Kendi imzaladığını senetleri klübe ödetmeye hiç utanmadınız mı yola çıktığınız insanları satmaya hiç utanmadınız mı En önemlisi kulübün ismini dolandırıcı ya çıkarmaya hiç utanmadınız mı Tabi bu işin sonunda bazıları siyasi itibar bazıları muhtarlık bazıları belediye de iş bol bol bedava Ankara ziyareti kazandı. Bunların vaatlerini açıklıyorum birisi evimi satarım, birisi apartlarımı satarım, birisi otobüsünü satarım dedi ve bu kumarı oynadılar. Şimdi satsınlar vaatlerini bu borcu ödesinler. Bu seneki kalan yöneticiler duyduğuma göre çoğu istifa etmiş ettirilmiş geçen seneyi aklamak için akla karayı seçiyor acaba yakın arkadaşlık ilişkileri mi yada geçen senedekileri yolsuzluklar da parmakları mı var. Yöneticilik bizim kulüpten alacağımız var diyenlere beni ilgilendirmez geçen senenin borcu gidin onlardan alın demekle olmuyor. Sonra temizlikçisinden aşçısına masöründen hocasına topçusuna beddua alırsınız bir daha ayağa kalkamazsın. ÇÖZÜM Bütün hak sahipleri bir araya gelsin ve kirletilen Klüp ismi tekrar temizlensin. Daha ekonomik seviyesi uygun ve özellikle kapsayıcı bir yönetim oluşturulsun ben her zaman varım sonuna kadar da OĞUZHANSPOR luyum.
Tüm spor kamuoyuna saygılarımla...

Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: