28 Kasım 2019 Perşembe

Yeni AK Parti Bucak İlçe Başkanı Atandı..



Yeni başkan ataması oldu, bugün akşam basınla paylaşıldı ve 1 hafta içinde yeni yönetim kurulu oluşturulacaktır..

Farkındayım ki AK Partili ve diğer siyasi partili dostlarım, arkadaşlarım 4 gözle benim yazımı/yorumumu bekliyorlar..

Yazı konusuna geçmeden bir kez daha vurgulamak isterim ki ben bağımsız gazetecilik/yazarlık yapıyorum. Hiçbir siyasi partiye üye değilim ve ne siyasi partilere ne de kişilere karşı angajmanım yoktur..

Zaten bu yüzden Facebook’ta AK Partili, CHP’li, MHP’li, Saadet Partili, İYİ Partili arkadaşlarım vardır. Objektifliğimin kaynağını bağımsız ve özgür olmaktan alıyorum..

Gelelim AK Parti Bucak’ta yeni atama ve yeni siyasi dengelere..

Basitçe soralım:

‘’Kim kazandı, kim kaybetti?’’

Kazananların en başına AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Bayram Özçelik’i yerleştiririm..

İlaveten bence nasıl Türkiye’de nam-ı diğer REİS’in haberi olmadan kuş uçmazsa; Burdur ilinde de nam-ı diğer BAYRAM REİS’in oluru olmadan taş oy-na-maz..

Kazananlar piramidinin üst tarafında elbette yeni atanan AK Parti Bucak İlçe Başkanı Sayın Mustafa Oğuz da vardır..

Bakalım genç başkanın, yeni yönetim kurulunu milletvekillerinin empozesiyle mi oluşturacak yoksa kendi inisiyatifiyle mi oluşturacak?..

Başkan Mustafa Beyin, 23 Ekim 2019 günü Facebook üzerinden yaptığı paylaşımlar aşağıdadır:



Malumunuz bu tarih yönetim kurulu istifasıyla eski başkanın düştüğü gündür..

Anladığım kadarıyla geçmişten ders çıkarıp aynı hataları tekrar etmeyeceğine dair emareler gözükmektedir..

Sosyal medyada gördüğüm, 2 haftadır AK Parti grup toplantısından çekilen bu fotoyu paylaşıyorum:


Bayram Bey ile Yasin Bey yan yana gelmiyor, neden? Diğer başka yorumları sizlere bırakıyorum..

Bu 1 aylık çalkantılı süreçte; AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Yasin Uğur’u kaybedenlerin en başına yazarım..

Tabiri caizse ‘’Dimyada pirince giderken evdeki bulgurdan olduğunu’’ rahatlıkla ifade edebilirim.

Neden?

İstediği başkan adayı olmadı ya da bulamadı bu bir..

İstediği kişileri tekrar yeni yönetim kuruluna muhtemelen yerleştiremeyecek bu da iki..

Belki bugün sorsalar:

‘’Eski başkan ve yönetim devam etsin mi?’’

Tahminim odur ki DEVAM derdi..

2. (ikinci) kez başkan adayı olan Sayın Ahmet Altundaş’ı kaybedenlerin içinde muhtemelen yüksek mertebeye koyarım..

Bana hep sorulan soru şudur:

‘’Yeni başkanın süresi ne kadar olur?’’

Galiba uzun sürecek, çünkü durması için parametreler kuvvetli yanıyor..

Nedir bu parametreler?

Neredeyse her yönetimde yer aldı..

Direk karşısında muhalif olacak grup yok gibi bir şey..

İlla tarih isterseniz 2023 yılını görür kanaatindeyim..

Yazar Ömer Özdamar
Bucak-Burdur


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: