8 Kasım 2019 Cuma

Bucak İlçesinde Siyaset Kazanı Kaynıyor..



Çoklarının geri durduğu hatta tırstığı ‘siyaset yazmayı’ seviyorum ben..

Nereden başlayayım?

Önce AK Parti Bucak cenahında neler olup, neler bittiğini bir bakalım..

Malumunuz 15 gün önce yönetim kurulu üyelerinden 14’nün istifasıyla AK Parti Bucak İlçe teşkilatı düştü, ilçe başkanı Serdar Besler görevi de otomatikman bitti..

Gel zaman, git zaman, mutat prosedür işledi, ilçe başkanı adayı üzerine istişareler, görüşmeler aralıksız 2-3 gün sürdü, Ankara’da verilecek karar için raporlar hazırlandı ve merakla beklenmeye başlandı..

Kulis bilgilerine göre koordinatör milletvekili refakatinde 7 ilçe başkanı adayı ile mülakat yapıldı, sorular soruldu, notlar alındı..

Büyük soru şudur:

Hangi adaylar Ankara’ya çağrılacak?

AK Parti teamüllerine göre 3 aday çağrılır, içlerinden birisine görev tevdi edilir..

Görevi kim alırsa alsın; benim başlığım bellidir:

‘’Bucak siyaset cehennemine hoş geldin!’’

Neden?

Çünkü bu kadar ateşin yandığı, bu kadar cadı kazanı kaynadığı AK Parti Bucak siyasetinin göbeğine düşecektir yeni başkan..

Diğer bir konu ise istifa eden 14 yönetim kurulu üyelerinin beklentileri neydi?

‘’İstenilen isim görevlendirilir ve aynı yönetim kurulu devam eder..’’

Gel gör ki tam tersi yönde gelişme yaşanmasıdır..

Nasıl?

Bu kadar çok ilçe başkanı adayının çıkmasıdır..

Umdukları isim ilçe başkanı olarak görevlendirilmezse beklentiler suya düşer..

Gelelim CHP Bucak cenahına..

Takriben 1 ya da 1.5 ay sonra yapılacak ilçe kongresinde mevcut başkanın karşısına güçlü hazırlık yapan bir başka aday çıkıyor..

Sadece ipucu olarak bu adayın avukat olduğunu söyleyebilirim..

Bakalım bu yarışı kim kazanacak?

Yazar Ömer Özdamar
Bucak-Burdur





Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: