10 Aralık 2017 Pazar

AK Parti Bucak Gençlik Kolları Kongresinde FİYASKO..


Tam bunu yazacakken başka bir FİYASKO daha ortaya çıktı..

Haberi linki aşağıdadır..


9 Aralık 2017 tarihli bu haber aynı gün yapılan Ak Parti Bucak Gençlik Kolları Kongresiyle ilgilidir..

Haberi okudum..

Ne zaman?

9 Aralık 2017 akşamı..

İçimden ‘yarın buna bir düşünce-yorum yazayım’ dedim..

10 Aralık 2017 günü haberi ara babam ara..

Yok olmuş sanki uçmuş..

Neyse haberin linkini buldum, tıkladım..

Ana ne göreyim, sayfa kaldırılmış..

Kongrede liste çıkarılamaması bir FİYASKO, haberin yayından kaldırılması ayrı bir FİYASKO..

Şimdi ben hangi FİYASKO’yu yazayım, bilemedim, şaştım kaldım..

İsterseniz önce kongreden başlayalım..

Hala BAYRAMCILAR, REŞATÇILAR arasında siyasi güç savaşı kaldığı yerden devam ediyor, hem de artan dozda..

Düşünün bir kere..

Gençlik Kolları Başkanı’nı AK Parti Genel Merkezi atıyor..

Yönetim listesini kongrede konsensüsle oluşturun deniyor..

Deniyor fakat olmuyor..

Neden?

Liste savaşı çok hararetli, çok ateşli..

Gelelim haberin yayından alınmasına..

Hiç de lafım yoktur..

Çünkü yaşanan durum malumun ilanıdır..

Önemli Not: AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Bayram Özçelik’in yakın çevresinden telefonla bana ulaşıldı ve verilen bilgiye göre:
‘’Bayram Beyin kongreye ve listeye asla müdahalesi yoktur, Başkan ve oluşacak listeye sahip çıkacağını’’ söylendi…
Ben de kamuoyu bilgisine sunarım..


Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: