20 Şubat 2017 Pazartesi

FETÖ’den suçlanan Başkan Mutlu, ya diğerleri..


Ne zamandır böyle bir yazıyı kaleme almayı hep aklımdan geçirirdim ve nihayet bugüne kısmet oldu..

26 Ekim 2016 günü yargı kararıyla emniyet güçleri harekete geçti, Bucak Belediye Başkanı Süleyman Mutlu gözaltına alındı ve tutuklandı.

Burdur Başsavcısının basın açıklamasında: ‘’Bucak Belediye Başkanı Mutlu’nun FETÖ’den suçlandığı’’ bilinmektedir.

Elbette yargı süreci hukuk içinde işlemektedir ve mahkeme süreci sonunda bir karar verilecektir.. Suçlu ise cezasını çekecektir, suçsuz ise beraat edecektir..

Derdim ya da anlatmak istediğim bu değildir.

Peki, nedir?

Başkan Mutlu’nun iddianamesi daha yeni yazılmışken ve davası sürerken peşinen suçlu ilan edenlere bakıyorum, dinliyorum, şu repliği çıkarıyorum:

‘’ İlk taşı FETÖ’cü olmayan biri atsın..’’

Başkan Mutlu’yu FETÖ’cülükle suçlayan özellikle AK Parti cenahında o kadar insan var ki şaştım, kaldım..

17-25 Aralık 2013 tarihine kadar FETÖ’nün içinde az veya çok nispetinde ilişki kurmuş ne çok AK Partili siyasetçi, yönetici, iş adamı vardır saymakla bitmez..

Hani illa ‘’AK Parti’nin içindeki siyasetçilerin ne kadarı FETÖ’cüdür?’’ tarifi verirsem: FETÖ ile dolaylı-dolaysız ilişki kuran AK Partili aramak denizde balık aramak kadar kolay ve boldur..

Sayın Tayyip Erdoğan liderliği ve tavsiyesi üzerine ‘17-25 Aralık’ sonrası FETÖ’den ayrılan oldu mu?

Oldu, hem de büyük oranda FETÖ’den koptular..

Kopmayan kaldı mı?

Kaldı ki bugün OHAL ve FETÖ operasyonları hala devam ediyor..

Gelelim asıl meseleye..

AK Partili birçok siyasetçi Başkan Mutlu için FETÖ’cü damgasını vuruyor ama kendisini hiç sorgulamıyor..

Bu bağlamda konumun başına dönersem:

 ‘’Başkan Mutlu’yu çarmıha gerelim, AK Partili siyasetçileri çağıralım ve FETÖ ile hiç ilişki kurmayan ilk taşı atsın diyelim..’’

AK Partili siyasetçi zor bulunur hatta bulunmaz kanaatindeyim..

Onun için Başkan Mutlu aleyhine, lehine ‘’AK Partili siyasetçilerin söylemlerini’’ hiç inandırıcı bulmuyorum..

Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: