4 Haziran 2011 Cumartesi

Bucak Galericiler Sitesi Kan ağlıyor kan…

Yaklaşık 3-4 aydır seçim çalışmaları nedeniyle gitmediğim neredeyse köy bile kalmadı ama hiç böylesine rastlamadım.

Bucak Galericiler Sitesi’ne 04 Haziran 2011 günü öğleden sonraki saatlerde Burdur CHP Milletvekili Adayı Yakup Yıldız, il ve ilçe örgütüyle beraber ziyaret ettik.

İçeriye girer girmez sizi karşılayan manzara felakettir. Galeri sitesinin orta bölümü sular altında kalmış. İnanın! Ördek salsanız yüzecek:J)




Ben fotoğraf çekmeye başlayınca duyduğum ifadeler aynen şöyledir:

-Çek abi çek! Yaz abi yaz! Biz bıktık usandık!





Neyse bir sordum bin ah işittim! İşte açık isim de veriyorum. Hemen galeri girişinin sol köşesinde dükkanı olan Osman Kasap Bey bakın neler dedi?

Sevgili Basın! Biz 40 bin TL’ye yakın emlak ve çöp vergisi veriyoruz ama bize tek liralık hizmet gelmiyor. Burası belediye sorumluluğunda ve kamuya açık bir yerdir. Önceki belediye başkanı hizmet vermedi, değişti ama yenisi de hizmet vermedi… Ne yapacağımızı şaşırdık artık…

Bu arada bazı ayrıntılı bilgiler de aldım. Bucak Galericiler Sitesi’nde toplam 36 adet dükkan ve idare binası mevcuttur. Herkes arabaları dükkan önüne sergilemiş ama çoğu sular altında kalmış…

Bolca fotoğrafladım ve kanıtladım. Hani uzman değilim ama sorun basittir. Kanal açılacak, üzerine mazgal demiri atılacak ve biriken sular ana yol drenajına akacak…

Buradan o insanların taleplerini ve feryatlarını iletiyorum. Başta Bucak Belediyesi olmak üzere ilgilileri göreve çağırıyorum. Bu insanlar mağdur olmuşlar ve yardım bekliyorlar…

İlginç bir anekdot aktarmak isterim. Aynı yere AK Parti Burdur seçim heyeti geliyor, galericilerle görüşülüyor, sorunlar dinleniyor ve oy isteyemeden gidiliyor…

Aileleriyle birlikte nereden baksanız; 100-150 oy hizmet götüreceklere verilmek üzere bekliyor. Hizmet gitmiyorsa; galericilerin oylarına ihtiyaç yoktur anlamına geliyor…

Öteden beri dikkatimi çeken bir hususu da paylaşmadan geçemem. Bucak Galericiler Sitesi yapıldı. Herkes taşındı. Nedense bazı galericiler Bucak içinde kalmaya devam etti. Bu hem haksız rekabet hem de düzensizliğe neden olduğu kanaatindeyim.

Umarım oradaki insanların dertlerine bir parça merhem olabilmişimdir. En kısa zamanda sorunlarının çözüleceğine inanıyorum ve bu işin takipçisi oluyorum.

Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: