30 Mart 2011 Çarşamba

MHP Burdur’da milletvekilliği başarı şansı…

Bu paragrafı tekrarlamak zorundayım. Söyleyeceklerim tamamen tahmindir. Sokakta, dükkanlarda konuşulanları duyuyorum, yerel ve ulusal gazetelerin bir çok yorumlarını okuyorum, tabi kendi mantık süzgecimden geçiyorum ve bir kanaat oluşturuyorum…

Malumunuz daha önce Burdur ve Bucak için CHP’yi yazdım, AKP’yi yazdım ve çok da güzel tartışıldı…

Sıra geldi MHP’ye…

İnanın! Daha bir vatandaştan duymadım.

Neyi?

Abi, MHP’den kim Burdur adayı olur?

Peki, nereye geliyorum?

MHP, 12 Haziran-Genel Seçimleri kampanyası, tüm Türkiye sathında olduğu gibi Burdur ve Bucak’ta da oldukça sönük ve cansız geçiyor…

Hele son Eski Beypazarı Belediye Başkanı, Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı ve MHP MYK Üyesi Sayın Mansur Yavaş Beyin mektubu işin tuzu biberi oldu… Orta Doğu Gazetesinden Yıldıray Çiçek’in kaleminden çıkan yazı yenilir yutulur gibi değildir…

Sayın Başbakan Erdoğan, 2007 Genel Seçimleri’nde hedef kitlesini Kürt oyları olarak seçti ve oldukça başarılı oldu… 2011 Genel Seçimlerinde ise referandumdan bu yana ısrarla hedef kitlesini ülkücülere çevirdi. Neredeyse her AK Partili yetkilinin ağzından pelesenk olmuş bir cümle vardır. Nedir o? MHP barajı geçemeyecek! MHP’li kitleleri bezginliğe, umutsuzluğa sürüklemek amacıyla bu propaganda hep yapılmaktadır ve 12 Haziran 2001 gününe kadar yapılacaktır. Peki, gerçek olur mu? Valla, gidişat o yöndedir… Nerede MHP Belediye Başkanı varsa, nerede eski ülkücü varsa, hemen AK Partiye davet edilmektedir…

Neyse biz yerelimize Burdur ilimize ve Bucak ilçemize dönelim… Aday adaylarının harf sırasına göre listesi aşağıdadır:

1. ALPARSLAN DURSUN

2. HALİL ÖLMEZ

3. HASAN UYSAL

4. HİKMET ÖKTE

5. METİN ERSOY

6. MUSTAFA YİĞİT

7. NAMIK KEMAL ÖZKAN

8. NAZİF AKTÜRK

9. NEZİHE CAN

10. NİZAMETTİN ŞENOL

11. YUSUF BALAR

Tartışmasız her biri çok değerli ve saygın aday adaylarıdır. Ancak insanları heyecanlandıran, şaşırtan, yapma ya, dedirten bir aday adayı maalesef yoktur bence…

2007 Genel Seçimlerinde Burdur ve ilçelerinde toplam oyları 29.240 olup; 2011 genel seçimlerinde bu oylarını muhafaza etmeleri bile büyük başarı olacaktır…

Özellikle Bucak ilçesinde büyük ülkücü kitle nereye gitti? İster STK’lar nezdinden bakın, ister eski hatırlı ülkücülere bakın, hepsi şimdi AK Parti’dedir…

Peki, MHP Burdur’da ne yapmalıdır?

Öyle bir sıralama, öyle bir liste yapmalıdır ki, herkesi şaşırtmalı...

Nasıl?

1. sıraya Bucak’lı bir aday koymalıdır ki kaybedilen, başka yere giden eski ülkücü kitle geri gelsin… MHP büyümek istiyorsa yapacağı tek siyasi stratejik hamle budur… Yok, küçük olsun benim olsun mantığıyla hareket edilirse 2007 genel seçimlerinde aldığı oyları mumla arar derim…

Neyse en geç 11 Nisan 2011 günü kesin listeyi göreceğiz ve niyetlerini çok net anlayacağız…

Ömer Özdamar
Bucak-BURDUR
Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: