13 Kasım 2015 Cuma

Asalım Melek Baykal Hanımı..


Hayret bir şey yahu..

O bir sanatçı kadındır..

Etkileşimi yüksektir..

Duygusal karmaşa hep vardır..

Dizi ve tiyatro sanatçısı Melek Baykal Hanım, Yozgat’a gidiyor ve Hayri İnal Konağı'nı ziyaret ediyor..

Konağı geziyor ve konağın sahiplerinin 150 yıl önce çekilmiş siyah-beyaz fotosu gözüne ilişiyor..

Melek Baykal Hanımla, konağı temizleyen Yozgat Belediyesi kadın işçileri hatıra fotoğrafı çektiriyor..

İlla da sanatçı duyarlılığı,

İlla da sanatçı farkındalığı,

İlla da sanatçı duygudaşlığı..

İnstagram hesabından fotoğrafı ve aşağıdaki metni paylaşıyor:

Konağın duvarında konağın gerçek sahipleri Hayri İnal ve ailesinin resimlerini gördüm… Gözlerime inanamadım en az 100 sene önce çekilen resimlerdeki hanımefendiler son derece medeni bir tavır ve kılık kıyafetleriyle bana gülümsüyorlardı…Çok mutlu olmuştum. Sonra kafamı sola çevirdim gördüğüm manzara 150 sene sonra geldiğimiz noktaydı…

Vay sen misin bunu söyleyen?

Arkadaş kızılca kıyamet koptu..

‘’Vurun abalıya’’ misali diğerlerine ilaveten televizyonların dedikodu programında bile Melek Hanıma af söylemeler, eleştirmeler..  

‘’Hadi geçer bu tatminsizlik, bu hazımsızlık’’ dedim içimden ama nerdeee..

“Halkı kin ve düşmanlığa tahrik veya aşağılama ve hakaret” suçlarını işlediğini iddiasıyla soruşturma açılması..

Ohaaa dedim içimden..

Asalım kadını kurtulalım diye çözüm önerisi bile buldum..

Suç duyurusunda bulunan avukat efendi bakın ne diyor?

“Şüpheli Melek Baykal, yapmış olduğu hakaretin haksızlığı nedeniyle kendisine karşı olacak hukuksal geri dönüşleri hesaba alarak, sosyal medya hesabını kapatmış ve özür mesajı yayınlamıştır. Ne var ki bu mesaj yapmış olduğu suçları ortadan kaldırmamaktadır. Şüphelinin özür mesajı etkin pişmanlık anlamına gelmemektedir.’’

Özür yetmezzz..

Etkin pişmanlık yetmezzzz..

Vay be!

Dediğim gibi asalım gitsin abi..

150 yıl önce konak yaşayan kadının başı açıkmış, şimdi konağı temizleyen kadının başı kapalıymış ya..

Eheee bunları söylemek sana mı düştü Melek Hanım, deyip asalım abi.

Valla işin doğrusu bu yaşanan durum hiç kaldırılacak bir yük gibi durmuyor..

Yanlış ya da doğru bir insan düşüncesini açıklayamaz mı?

Katılırsın ya da katılmazsın bir insan fikrini özgürce söyleyemez mi?

Cevabınız hayırsa bunda hayır yoktur abi..

Herkes, herkesin fikrini, anlayışına hoşgörü ve tahammülle yaklaşmaya mecburdur..

Melek Hanım, ‘’150 yıl geriye gitmişiz’’ diyor, sen de kalkıp ‘’150 yıl ilerideyiz’’ dersin..

Bunu diyemiyorsun ama iğrenç linç kampanyası yapıyorsun..

250 sene önce kilisenin hamile kadının karnını deşip şeytan aramasıyla, bu linç kampanyası arasında fark var mı?

Laf bitti artık..



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.
Yorum Gönder