11 Temmuz 2017 Salı

Bucak AK Parti silbaştan..


Bucak AK Parti teşkilatında beklenen deprem oldu..

Başkan Kadir yaman Bey ve yönetim kurulu istifasını verdi..

Hemen AK Parti koordinatör milletvekili geldi, siyasetçilerle ve diğer kişilerle-kuruluşlarla istişarelerde bulundu..

Başkan adayı için 4 isim belirlendi ve Ankara’ya AK Parti Genel Merkezine mülakata davet edildi..

Ve bir karar verildi, Adem Şengül Beye başkanlık görevi tebliği edildi.
AK Parti Burdur Milletvekilleri Bayram Özçelik Bey ve Reşat Petek Beyin katılımıyla yapılan küçük bir törenle başkanlık devir-teslimi yapıldı..


Buraya kadar işleyen siyasi süreci AK Parti’nin gecikmiş refleksi olarak olağan karşıladım..

Gecikme nedeni olarak da güçlü ve dirayetli lider-genel başkan eksikliği olarak tahmin ederim..

Sonrasına şaşırdım ve hatta bu kadarına da ‘PES’ dedim..

Neydi o nokta?

Oluşturulacak yeni yönetim kurulu üyeleri seçimi..

Nasıl oldu?

Yeni göreve getirilen başkanın inisiyatifine bile bırakılmadan; koordinatör milletvekili bizzat mülakatlara katılarak yönetin kuruluna talip olanlarla tek tek görüşme yapıldı ve yeni yönetim belirlendi..

En kritik soruya gelelim:

2011 ve 2015 yıllarında AK Parti’den milletvekili adayı olmuş Adem Şengül Bey, bu görevi neden kabul etti?

2019 yılı Mart ayında belediye Başkan adayı mı, yoksa Kasım ayında milletvekili adayı mı?

Valla bu sorunun yanıtını sonra vereceğim, çünkü araştırmam halen sürüyor..

Peki, özellikle son 1 yıldır Bucak ilçesi AK Parti siyasetinde kim kazandı, kim kaybetti?

Daha açık sorayım mı?

Bayramcılar mı yoksa Reşatçılar mı kaybetti?

Bence çok yara da alsa Reşatçılar kazandı..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR






Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: