18 Nisan 2017 Salı

Reşat Petek kılıcı çekmiş artık.. Ya teşkilat ya ben!



Burdur Milletvekili Sayın Reşat Petek’in Bucak Kanal-15 TV’sine verdiği beyanatın yukarıda linkte yer alan yaklaşık 2 dakikalık videonun 1 dakikasını siz okuyuculara tıpa tıp aktardım, geriye yaslanın ve soluksuz bir okuyun:

Seçim Koordinasyon Başkanı, kadın kolları başkanı, ilçede, partide olup bu talebimizi bilmelerine rağmen Bucak’ta bu kutlamaların yapılamaması için bir defans gösterdiler, gayret gösterdiler.
Nedense bu sonuca galiba sevinemediler, sevinselerdi Bucak meydanını hemen bayrakla donatırlardı, vatandaşlarımızı, muhtarlarımızı, köylülerimizi davet etmeleri gerekirdi.
Bunu yapmadılar..
Bir türlü anlayamadık, kendilerine tekrar ısrar ettik, AK Parti Genel Merkezinin talimatı, milletvekili olarak ben söylüyorum:
Bunun yapılması lazım, ben söylüyorum, halkımızın, Bucaklı hemşerilerimizin bu coşkusunu ortada bırakamayız dememe rağmen
‘’biz karar verdik, yapmayacağız’’ şeklinde tepkiler oldu.
Tabi bunu yadırgadığımı, AK Partili olmaya yakıştıramadığımı burada bunu ifade etmek istiyorum ve ‘’kendilerini kınıyorum’’
Tabi kınamakla kalmadım daha sonra genel merkezimizden de arandılar, oraya karşıda:
‘’İSTERSENİZ BİZİ GÖREVDEN ALIN, YAPMIYORUZ!’’
şeklindeki tavırları oldu..

Aktarmayı burada kestim, çünkü her şey açık, sarih belli oldu..

Sayın Reşat Petek, artık kendini siyaseten bağlamıştır.

Kılıç kınından çıkmıştır.

Hedef bellidir..

Ya o kılıçla kelle kopartacak ya da harakiri yapacak..

Videodaki Sayın Reşat Petek’in ifadesi başka hiçbir yoruma mahal bırakmayacak kadar nettir..

Ya teşkilat, ya ben!

Ya teşkilat istifa edecek, ya kendisi istifa edecek!

Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR


Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: