21 Nisan 2017 Cuma

Bucak’ta sarı çizme operasyonu:))


Her gün yaptığım mutat ziyaretlerimden birisi de Bucak 3’gen meydandır.. Abilerime-dostlarıma 'merhaba' der, hoş sohbet eder, sonra yürüyüşüme oradan başlarım..

Dışarı sandalyeye oturdum, karşıya bir baktım, amanin bir de ne göreyim:

‘’Bilbord üzerinde sarı çizme koyulmuş’’

Haber bazen gazeteci-yazarın ayağına gelir ya..

Benimkisi de ona benzedi..

Önce anlam veremedim, ‘’Allah-Allah ne alaka, ne mesaj?’’ diye bayağı kafa yordum..

Çünkü o çizmeyi bilbord altına yüksek bir araç yanaşmadan koymak olanaksızdır..

Sanki özellikle konulmuş intibaı verdi bana..

Peki, bilbord içinde ne vardı?

Bucak AK Parti İlçe Başkanı Sayın Kadir Yaman’ın fotoğrafı ve referandum için teşekkürü..

İşte bu bilbord üstüne ‘SARI ÇİZME’ konulmuş..

Kim koymuş, neden koymuş, meçhul..

Kim bulur, kim arar, bilemem..

Neyse AK Parti İlçe Yönetiminden bir arkadaşa haber verdim..



Hemen operasyon başladı, itfaiye geldi ve sarı çizme bilbord üzerinden alındı..

Ben de fotoğrafladım ve işte sizinle paylaştım..

Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: