16 Mart 2017 Perşembe

Hani bunun adaleti, hani bunun hakkaniyeti..


2 Mart 2017 tarihli Burdur AK Parti Milletvekili Sayın Reşat Petek’in resmi Facebook sayfasında ve yerel birçok internet haber sitesinde yer alan bir açıklaması vardır.

Önce haberi aynen aktarayım, sonra söyleyeceklerim vardır..
BURDUR 1. Amatör Lig’te mücadele eden Gölhisarspor’a Ak Parti Burdur Milletvekili Reşat Petek’in çabalarıyla maddi destek kazandırıldı. Konuyla ilgili açıklamada bulunan Milletvekili Petek,

”Futbolda gururumuz Gölhisarspor ‘un giderlerine ve bütçesine katkı sağlamak amacıyla, takipçisi olduğum Spor Toto Teşkilat Başkanlığına yapmış olduğumuz yardım başvurusunda Spor Toto Teşkilat Başkanlığından 25.000,00 TL (25 Bin TL) yardım yapılması onaylanmıştır. Gölhisarspor’umuzun her seviyedeki sportif katılımını cesaretlendirmek ve artırmak, uygun gelişim için kaynaklar oluşturmak, spor etkinliklerine ve hizmetlerine erişimin artmasına katkıda bulunmak için çalışmalarımız bu yönde devam edecektir.
Gölhisarspor’a bu yardımın çıkmasında desteklerini esirgemeyen Spor Toto Teşkilat Başkanımız Sayın Mehmet Muharrem Kasapoğlu’na çok teşekkür ediyorum.”dedi.

Açıklama budur..

Şimdi size bir sezon boyunca mücadele eden BURDUR 1. Amatör Küme Takımları sayıyorum:

GÖLHİSARSPOR
BUCAK GENÇLİKSPOR
MAKÜ SPOR
TEFENNİGÜCÜ
BURDUR BELEDİYESPOR
YENİ BURDURSPOR
ÇALLICA GENÇLİKSPOR
BURDUR ŞEKERSPOR
BURDUR ESNAFSPOR

Şimdi sıra bana geçti

Malumunuz bilenler bilir; yaşamamım boyunca hep yanlışa yanlış, doğruya doğru demeyi düstur edindim..

Fırsat eşitliğinin yüzde 100 sağlanması için hakkaniyet ölçüsünde hep savunurum..

25.000 TL’lik yalnız bir takıma yapılan yardım haksız rekabete yol açar bu bir..

Kaldı ki BURDUR 1. Amatör Lig’de Gölhisarspor haricinde mücadele eden diğer 8 takımdan hiçbirisi Isparta’nın, Afyon’un değildir, hepsi BURDUR’un takımlarıdır..

Ya hepsine 25 bin TL yardım yapılması sağlanır, ya 25 bin TL 9 takım arasında eşit pay edilir.. Diğer türlü yani grup içinden sadece bir takıma 25 bin TL yardımı Spor Toto Teşkilat’ından sağlamak ve bunu da sosyal medyadan paylaşmak bence çok yanlış olmuştur..

Madem ki Burdur Milletvekilisiniz, o zaman tüm Burdur takımlarına eşit mesafede olmanız gerekir bu da iki..

Tefennigücü’ne yazık değil mi?
Bucak Gençlik Spor’a haksızlık değil mi?
Çallıca Gençlik Spor’un ne suçu vardır?

Olmamış Sayın VEKİLİM olmamış..

Bence en kısa zaman tekrar açıklama yaparak ‘’diğer takımlara da gelecekte desteğinizin süreceğini’’ demelisiniz..

Ben bu haberi okuyalı 15 gün oldu ve bekledim..

‘’Acaba bir siyasi parti dile getirir mi, acaba bir gazeteci yazar mı, acaba bir STK açıklama yapar mı, acaba kulüpler itiraz eder mi?’’ diye bekledim ama kimseden ne çıt çıktı ne de ses verdi..

‘’Haksızlığı görmeyen, ifade etmeyen haksızlığa ortak olur’’ şiarıyla ben dillendirmek ve bu yazıyı kaleme almak zorunda kaldım..

Umarım yazım adaletin sağlanmasına bir vesile olur..

Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR





Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: