3 Şubat 2017 Cuma

Bucak AK Parti İlçe Yönetiminde sancılı siyasi süreç devam ediyor..


Sayın İlçe Başkanın basın toplantısı videosunu izledim. Diyor ki:

 ‘’Bugünkü toplantıya gelemeyen Mehmet Atan abimiz kalp krizi rahatsızlığı geçirdi, onun haricinde yönetim kurulumuzda bir değişiklik yok’’

İyi de Sayın Başkan:

'Mehmet Atan' haricinde devir-teslim törenine katılmayan yönetim kurulunun diğer üyelerini neden saymıyorsunuz?

Mesela Muhammet Ertunç yok,
Mesela Süleyman Diril yok,
Daha var da saymama gerek yok..

Yani maça maçlarken bir kere gol yemiş olarak başlıyorsunuz..

Tamam, yönetim kurulunuzda değişiklik yok ama tam da katılım yok..

İşinizin çok zor olduğunu önceki yazımda belirtmiştim. Tekrara gerek yoktur..

Hala ısrarlıyım, Bucak AK Parti teşkilatında sancılı siyasi süreç devam ediyor..


Yazar Ömer ÖZDAMAR 
Bucak-BURDUR




Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: