23 Ocak 2017 Pazartesi

Bucak AK Parti ilçe yönetiminde çözülme başladı..

Belediye Başkanı krizinden sonra kum saati çalışıyor ve kaçınılmaz siyasi son yaşanıyor..

‘AK Parti Bucak ilçe yönetimi gider’ tahminimi Aralık-2016 ayı başında yazmıştım..

‘İstifa olurdu, olmazdı’ gibi farklı tepkiler aldım..

Zaman beni haklı çıkardı..

İsterseniz fotoğraflar eşliğinde olayları kronolojik sıralamaya sokalım..




AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Reşat Petek Bucak İlçesinde siyasi çalışma yapıyor.
Ne zaman?
Kasım-2016 ayı sonunda..
AK Parti Bucak İlçe Yönetiminden katılım var mı?
Yok sayılır..
O zaman malumun ilanı gerçekleşir.
Nedir o?
İlçe Başkanının istifası..
Ne zaman?
1.5 aylık direnme sonrası 20 Ocak 2017 günü Bucak AK Parti İlçe Başkanı istifası resmiyet kazanır..



Sonra ne olacak?
İlçe yönetiminde çözülme başlayacak?
Nasıl?
Daha önce Reşat Beyin etkinliğine katılmayan yönetim kurulu üyelerinden 6’sı artık yer alır..


Peki, bundan sonra ne olacak?

İlk başta söylediğim tahminde ısrarlıyım..

AK Parti Bucak İlçe Yönetimi Kurulu istifa edecek..

Yeni bir başkan ve yönetim kurulu atanacak..

Oluşturulacak yeni yönetim kurulu listesine muhtemelen bu etkinliğe katılan üyeler tekrar yer alacaktır.

Bu işlem ne zaman olur?

Çok zaman geçmez herhalde..

Bu ay sonuna kadar karar verilir..

Neden?

Referandum sürecine yeni başkan ve yönetimle girmeyi genel merkezin ve Reşat Beyin uygun göreceği kanaatindeyim..

Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR






Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: