29 Aralık 2016 Perşembe

Burdur AK Parti Milletvekili Bayram Özçelik dışlanıyor..

Kamuoyuna verilen fotoğraflara bakıyorum, inceliyorum, analiz yapıyorum ve çıkardığım sonuç şudur:

Sayın Bayram Özçelik AK Parti Burdur siyasetinde dışlanıyor..

Peki, bu kanıya nasıl vardım?

İzah etmeye çalışayım..


Varan-1
Tarih: 24 Aralık 2016
Ak Parti Burdur İl Başkanlığımızda; İlçe Başkanlarımız, İlçe Belediye Başkanlarımız, İl Genel Meclis Başkanımız ve önceki dönem Burdur Belediye Başkanımızın katılımları ile istişare toplantımızı gerçekleştirdik.

Fotoğrafları olan bu toplantıda Sayın Bayram Özçelik yoktur..


Varan-2
Tarih: 27 Aralık 2016
Burdur İl Genel Meclis Başkanımız Muzaffer Bağcı ve İl Genel Meclis üyelerimiz Ali Ülgen, Sami Uğur, Ali Selek, Ali Evren, Ali Coşkun, Mehmet Altın, Mustafa Şengil, Levent Tokmaker, İsmail Kanal, Osman Karakaya, Şükrü Kutlu, Cengiz Şener ve Enver Asan'ı mecliste makamımızda ağırladık. Kendilerine yapmış oldukları ziyaretten dolayı teşekkür ediyorum.

Sayın Bayram Özçelik TBMM’de olmasına rağmen yok sayılıyor ve ziyaret edilmiyor..

Daha tartışılacak bir yanı var mı?

Burdur’da bu iş bitmiştir artık.. Bayram Özçelik ismi neredeyse AK Parti Burdur teşkilatından silinecektir..

Bu kadar sancıdan sonra eninde sonunda yeni doğumlar olacaktır.

Yazar Ömer ÖZDAMAR
Bucak-BURDUR



Bu yazı daha önce counter kisi tarafından okundu.

Hiç yorum yok: